A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

I przez okoliczności (awaria magla) jest pretekst do kolejnego moda - układ wspomagania kierownicy "Servotronic" :D
Innymi słowy elektro-hydrauliczne wspomaganie zależne od prędkości.

Kompletna ori wiącha wraz z przekaźnikiem sterującym, ciężko było wyrwać ale ostatecznie się udało co do jednego kabla i wtyczki.
Obrazek

Praktycznie nowa przekładnia z Seata Exeo (bliźniaka A4) produkcja 2012r, przebieg 11tys.
Obrazek

W tygodniu montaż
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi? Obrazek
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

[quote=""Olo""]Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi? Obrazek[/quote]

Chce, ma pieniądze - robi.
Proste? Proste.
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Dokładnie, poza tym pewnie nie robi tego pod sprzedaż :)
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

[quote=""patrykmp3""]
Chce, ma pieniądze - robi.
Proste? Proste.[/quote]

Otóż to! I nie patrzy w tył i nie słucha zbędnych komentarzy innych :piwo:
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Panowie nie wyczuli ironii w poście Ole :blush2:
:grin:
Ostatnio zmieniony 13 gru 2013, 19:58 przez krzychu20, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

he he dokładnie ;-)

Swoją drogą pamiętam jak na czerwone polo kolegi Olo też tak kiedyś mówili, tyle, że całkiem serio ;-)
Awatar użytkownika
damianese
Początkujący
Początkujący
Posty: 129
Rejestracja: 13 sie 2013, 21:42

Post autor: damianese »

u Olo też na żarty pisaliśmy;) chłopcy nie znają chyba działu zaawansowane

poka tego parcha na winter set :grin: a nie tylko taile
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Olo""]Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi? Obrazek[/quote]

czerwona kartka !!!!!111oneone :buziak:
[quote=""damianese""]

poka tego parcha na winter set :grin: a nie tylko taile[/quote]

stoi na ori 17'' z A4 Cabrio i srankangach 205/50/17. Dupy nie urywa, miałem upolowane ori Avusy 17'' na Conti 215/50 ale ktoś mi podkupił.
Z resztą na następną zimę wpadnie 18zoll bo szykuje się swap hebli na S4.
Seryjny hebel to jakieś totalne nieporozumienie, już przy ośce są problemy, a przy 4 łapach i masie 1780kg strach w oczach ...

Inna sprawa, niebawem czeka mnie swap silnika, a raczej samego słupka. Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

turzol a co tym masz z przodu 288? Co do swapu to co planujesz wrzucić?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Skfarek""]turzol a co tym masz z przodu 288? Co do swapu to co planujesz wrzucić?[/quote]

Seria dla 1.9-2.0tdi czyli przód 288/ tył 245mm. Nędza straszna przy masie auta 1780kg...szczególnie słaby tył daje się we znaki
Jadą do mnie zaciski przód z S4 pod tarcze 345mm. W późniejszym czasie na tył wpadnie zacisk z S4 pod tarcze 300mm
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""turzol""]Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony[/quote]
co mu jest i jaki przebieg?
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

turzol to rzeczywiście bieda, u mnie w Octavii siedzi 280 przy masie chyba coś koło 1400 i też jest nędza, w dodatku 280 mają tendencję do wichrowania :(
Ale przy takim zestawie co podałeś to już będzie pięknie hamować :) Pod 345 to koło minimum 17 czy 18 musi być?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Skfarek""]turzol to rzeczywiście bieda, u mnie w Octavii siedzi 280 przy masie chyba coś koło 1400 i też jest nędza, w dodatku 280 mają tendencję do wichrowania :(
Ale przy takim zestawie co podałeś to już będzie pięknie hamować :) Pod 345 to koło minimum 17 czy 18 musi być?[/quote]

Pod tarcze 345x30mm wejdzie 17'' ze sporym jeszcze luzem. Zacisk jest taki sam jak w 320mm z wersji 2.7/3.0TDI A4 B7 lub A6 C6, natomiast jarzma są juz inne.
Przy zaciskach S4 dodatkowo można wsadzić blaszki ory z emblematem s4, ale ja pozostanę cichociemny :cool2:
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/l/D/1/lk_07 ... aliper.jpg
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Borek""][quote=""turzol""]Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony[/quote]
co mu jest i jaki przebieg?[/quote]

2 szklanki wybite na wylot, efektem jest powycierany wałek i niedomykające się zawory co potęguje efekt dudnienia z puchy filtra powietrza. Przelot 240K
To dość powszechne przy 1.9TDI szczególnie ARL, ASZ,AVF cierpiały na tą przypadłość z racji sporych obciążeń.

Nie wspomnę już o BXE z Golfa V czy Octavii II tam co drugą wymianę rozrządu zaleca się zmienic wałek i szklanki :grin:

Głównym winowajcą jest to, że auta przeważnie sprowadzane z DE jeździły tam w trybie LongLife (wymiana oliwy co 30000km).
Poza tym teraz w ASO są już poprawione szklanki - wzmacniane, takie same robi INA.

Ja na 90% wkładam świeży słupek po niskim przebiegu - BLT z polo/ibizy/fabii albo BTB z sharana.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta inne niż polo”