Wszystko o: Obniżanie zawieszenia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""barmaz91""]zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest[/quote]

Bartek on ma taki zawias
Obrazek

Jedyne co mi przychodzi do głowy jeszcze to to, że amor odwrotnie mógł być założony ( chodzi mi o to, że tulejka na dole jest dłuzsza z jednej strony).

Nie kojarze dobrze zawiasu z 86c dlatego taka moja wskazówka mała :scratch:
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

tak krzysiek to taki zawias
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Czasiu
Początkujący
Początkujący
Posty: 183
Rejestracja: 03 sie 2011, 21:36

Post autor: Czasiu »

[quote=""barmaz91""]zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest[/quote]

Patrzyłem ten zawias i na dole są małe zwoje ale co ciekawe na górze są takie same,z ciekawości wyciągałem stare sprężyny te czarne i są dosłownie takie same zwoje po obu stronach
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

a ten zawias kupiles nowy ?????
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Czasiu
Początkujący
Początkujący
Posty: 183
Rejestracja: 03 sie 2011, 21:36

Post autor: Czasiu »

[quote=""barmaz91""]a ten zawias kupiles nowy ?????[/quote]

Tak zawias jest 100% nowy
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

tatech na pewno ma na gorze i na dole inaczej sprzezyne uzwojona
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Czasiu
Początkujący
Początkujący
Posty: 183
Rejestracja: 03 sie 2011, 21:36

Post autor: Czasiu »

krzychu20
Amory są dobrze włożone,ta tulejka idzie w taki sposób jak ten symbol _ ( _I środek auta I_ ) tak były zamontowane stare amory i wszystko było git.Wydaje mi się że ten talerzyk jest trochę większy od seryjnego bo przy starych amorach jest dosłownie malutki

barmaz91
Sprawdzałem kilka razy na różnych aukcjach zdjęcia,w google też i dla mnie to przód i tył jest taki sam,stare sprężyny też są takie same.Coś ty się tak tych sprężyn uczepił :D
d
danielson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 22 lip 2012, 22:11

Post autor: danielson »

Mam pytanie. Czy zeby z tylu w ta technixie zmienic ustawienie talerzyka jest duzo roboty? da rade w domowych warunkach bez sciskow do sprezyn itd? i czy wyciagniecie sprezyny z przodu takze da sie jakos domowym sposobem ?
P.s. Zeby nie bylo ze sprzedaje i pytam o takie rzeczy to sprawa tyczy sie kumpla auta.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

jeżeli chodzi o polo to z tyłu nie musisz mieć ściągacza do sprężyn, idzie to samemu zrobić ja to pod blokiem robiłem sam :D odkręcasz śrubę przy kielichu i na dole wyciągasz amor razem z sprężyną,
Co do przodu to trochę więcej roboty jest ale też sie da domowym sposobem, tylko trzeba mieć ściągacz do spreżyn.
c
czapel
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 23 sty 2012, 13:48

Post autor: czapel »

Witam forumowiczów.
Pytanie do kolegów posiadających wiedzę na temat Gwintu w 86c2f. Gwint zrobiony w własnym zakresie, przód: przespawane mocowanie na drążek na dół, gwint pociągnięty na sam dół, amortyzatory z nissana micry z tyłu- skrócone i utwardzone i przerobione dolne kolanko. tył mts z tależykiem. rowek wytłoczony niżej + tulejka z gwintem do regulacji.

Pytania:
1. Problemy z stabilizatorem- o budę na pewno się oprze, czy w razie konieczności wyrzeźbienia budy są jakieś przeszkody?
2. Półosie o podłużnice się mogą oprzeć, jakieś pomysły?
3. Co z zbieżnością w razie kręcenia gwintem? - może i głupie ale mój mały móżdżek nie potrafi tego ogarnąć.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""czapel""]1. Problemy z stabilizatorem- o budę na pewno się oprze, czy w razie konieczności wyrzeźbienia budy są jakieś przeszkody?[/quote]
wcześniej oprze się półoś
[quote=""czapel""]2. Półosie o podłużnice się mogą oprzeć, jakieś pomysły?[/quote]
można zeszlifować ten fartuch na podłużnicy i oblecieć krawędź spawem, zyskasz ok 1-1.5cm. jak masz b.twardy amortyzator to 1cm luzu miedzy podłużnica a półosią ci wystarczy.
[quote=""czapel""]3. Co z zbieżnością w razie kręcenia gwintem? - może i głupie ale mój mały móżdżek nie potrafi tego ogarnąć.[/quote]
1cm w górę czy w dół nie wiele zmienia zbierzność
Awatar użytkownika
zazi1983
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 17 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: zazi1983 »

Siema.
Mam mały problem. Kupiłem dziewczynie polo 6n na gwincie dość mocno skręconym.
Były zimówki więc nic nie ruszałem. Teraz chciałem założyć alusy z letnimi i okazuje się że nakrętki się zapiekły :/
Mechanik próbował ruszyć ale że aluminium to bał się uszkodzić. Co radzicie?
Obrazek

One LOVE
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

polać odrdzewiaczem i poczekać aż przeżre
gwint nad nakrętkami warto przeczyścić szczotą drucianą żeby nie stawiał oporu jeżeli się ruszy nakrętki, ale do tego trzeba wymontować kolumny z auta i zdjąć sprężyny

na zimę zabezpiecz gwinty tawotem, będzie brudne ale się nie zapiecze

jak nie idzie w górę to spróbować ruszyć w dół, a potem w gorę (albo odwrotnie)
Awatar użytkownika
JSM
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 02 wrz 2013, 9:45

Post autor: JSM »

Odgrzeję kotleta, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Da się od jakiegoś samochodu dopasować gwint do 86c2f ? Słyszałem jakieś plotki, że tył pasuje od Polo 6N? Gdzie najszybciej znajdę jakąś oryginalną używkę ? TaTechnix i podobne raczej mnie nie interesują, wolałbym coś pokroju FK i wyżej.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”