Strona 9 z 41

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 07 maja 2010, 20:24
autor: TOFIK_6n2
[quote="Borek"]jechać prędkością przelotową 140kmh i spalić 6L i tu znowu sprawa skrzyni-w jego przypadku bardzo długi 5 bieg
[/quote]


Skrzynia to nie wszystko. Za niski poziom spalania mimo tuningu mechanicznego odpowiada 16V. 8V silniki rzadko które są oszczędne, ale za to lepiej ida z dolu i sie przyjemniej nimi jezdzi w miescie, 16V trzeba wkrecic by poczuc moc ale jak wejdzie na obroty to 8V ginie :)

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 08 maja 2010, 16:06
autor: Alwaro89
Podoba mi sie te Twoje Polo!!! I ten pogrzebany silniczek...
Napisz co da ten kolektorek...

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 14 maja 2010, 20:27
autor: Borek
Zaczynamy walkę o odzyskanie nieprzyzwoitego blinkblink polóweczki :D
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Musze tylko znaleźć ze 2 dni coby się zamknąc w garażu i wychodzić tylko na kupę póki nie skończe ;)

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 14 maja 2010, 20:35
autor: borys_wrocek
ladnie ladnie zestawik mi sie podoba.

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 26 maja 2010, 21:40
autor: mateuszz117
mozesz wkleic zdjecie swojego silnika a konkretnie chodzi mi o uklad dolotowy jak to tam porobiles bo piszesz ze masz dosc sprytnie zrobiony dolot i nie watpie bo zrobiony z glowa daje...mialem tak w cc zrobione a teraz zaczne zabawe z 6n2..mam poki co stozka i wywalone serie filtry ale to nie to...trzeba zrobic profi dolot i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka albo z nadkola :grin:

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 26 maja 2010, 22:03
autor: Borek
[quote="mateuszz117"]mozesz wkleic zdjecie swojego silnika[/quote]
toż na pierwszej stronie jest. Pojutrze pewno dam świeże foty komory bo będzie nowy tajl do pokazania ;)

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [4-2-1 i takie tam str.6]

: 07 cze 2010, 22:15
autor: Borek
Chciałbym przedstawic Wam efekt jakiś hmm 30 godzin pracy nad lakierem :D
Pacjent niby się błyszczał, niby wszyscy mówili że super wygląda ale...ale nie było idealnie, bardzo duzo drobnych kolistych rys, średnich też trochę i sporo punktowych odprysków od kamieni na masce
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
odpryski na masce kilka dni wczesniej punktowo zaprawkowałem, a przed samą polerką papier 2500 na korkowym klocku i równanie do poziomu oryginalnego lakieru, widok po przyprawiający o dreszcze, ale i z tym sobie poradzimy ;)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Gromadzony od jesieni zestaw młodego detailera
Obrazek
Postawiłem na sprawdzony i idiotoodporny zestaw Meguiarsa + gilnka Bilt Hamber soft oraz gąbki polerskie Bolla średnią i miekką + oczywiste pierdy typu mikrofibry i aplikatory

Dokładnie umyte i wyglinkowane auto ogołociłem ze wszystkiego co przeszkadzałoby w pracy i utrudniało dostep oraz okleiłem plastikowe i gumowe elementy coby ich nie umazać i przypadkowo niewybłyszczyć
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Suche i zabezpieczone zacząłem niepewnie atakować pierwszym mocniejszym mleczkiem-Ultimate Compound. Po kilku przejściach(w miejscu po papierze troche dłużej) wyłonił się już całkiem fajny efekt, zdjęcia 50/50:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

30 godzin później...po zakończeniu procesu miekką gąbką i mleczkiem wykańczający SwirlX oraz ostatecznym pojechaniu politurą i twardym woskiem 16# można wreszcie było napawać się swoim dziełem :beach:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Znikneło 100% swirlsów czyli tych najmniejszych rys kolistych oraz 80% reszty. Pewno można by jeszcze coś wyciągnąć, ale wyszedłem z założenia że nic za wszelką cenę i lepiej usunąć bezpiecznie małą ilość klaru niż polerować do upadłego większe rysy i dojechać do bazy ;). A to co się dzieje z kroplami deszczu to po prostu poezją :beach:
Wkurzający jest tylko jeden fakt...auto niezmordowanie picowałem na ogólnopolski, a po wyjechaniu z garażu okazało się że pod autem jest półmetrowej srednicy plama płynu chłodniczego. Chłodnica nie wiedzieć czemu akurat wtedy zaczeła konkretnie cieknąć i ch... ze zlotem :angry:

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 07 cze 2010, 22:21
autor: Larson
powiem Ci ze rewelka nie znam sie zbytnio na car detalingu
ale efekt jest powalajacy...
poszlow PW w pewniej sprawie..

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 07 cze 2010, 22:39
autor: pawellini
Świetnie to wygląda! :)

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 07 cze 2010, 23:37
autor: vanquisz
Dobra robota :bow: Na początku tez miałem niemal identyczny zestaw.
Mam takie Deja Vu jak oglądam te foty.
Fakt faktem, auto miałeś w dobrym stanie, ale teraz jest w jeszcze lepszym.
Temat wciąga jak woda w kiblu. Lepiej szybko wydawaj kasę, bo jak nie, to wszystko pójdzie w kosmetyki :grin:
btw, jaki masz szampon?

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 08 cze 2010, 7:52
autor: Borek
[quote="vanquisz"]jaki masz szampon?[/quote]
do mycia nie mam żadnych specjałów, marketowy szampon Nigrina(akurat bardzo chwalony w kategorii tanich kosmetyków) rękawica z mikrofibrowych dredów też Nigrina i grittguard do wiadra własnej produkcji. Dostałem gratis do zamówienia z all4auto szmatke do osuszania Velvexa: http://www.all4auto.pl/fraber-velvex-in ... ?cPath=1_2 i musze powiedzieć że zdumiewające jest jak to zbiera wodę i praktycznie nie pozostawia smug :oki:
Co do szamponu to kupie chyba ten wielki baniak Gold Classa. Umyłem auto starszego próbką tego szamponu i bardzo podobało mi się z jakim poslizgiem chodziła po lakierze rękawica, z Nigrinem jest jakoś tak tępo ;)

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 08 cze 2010, 18:17
autor: wiatrak84
właśnie zastanawiam się jak samemu usunąć odpryski na masce i na przednich błotnikach może podpowiesz czego dokładnie użyłeś i gdzie kupić i jaki jest koszt??

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 08 cze 2010, 18:29
autor: niuniek84
borek kawał porządnej roboty :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :oki:

też tak chciałbym, ale brak funduszy

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 08 cze 2010, 23:16
autor: vanquisz
wiatrak84 kupujesz mały lakier zaprawkę. Ja dałem 8,50zł
http://img.webme.com/pic/m/mimar-logist ... prawki.jpg
Dokładnie odtłuszczasz powierzchnie lakieru. Może być izopropanolem w stosunku 1:1 z wodą.
Następnie wykałaczka i miłej zabawy ;]
Pędzelka nie używaj, no chyba że do aplikowania lakieru na wykałaczkę.
Dla wtajemniczonych:
Nałóż trochę więcej, żeby można było to ściągnąć nadmiar papierem wodnym.
Jeśli nie ma sie pod ręką maszyny polerskie i mocnych past, ciężko będzie usunąć zmatowienie.

Borek,Gold Class jest trochę nieekonomiczny. Widziałeś to zestawienie?
http://images40.fotosik.pl/289/2e9ea6a923f486b4.gif
http://images42.fotosik.pl/206/1471d67979b8853c.gif

btw, fajny gratis ;]
teraz są w sprzedaży próbki produktów po 1zł. Wypłata się zbliża, to zawitam w tym sklepie :D

Re: Borek 1.6 AEE zielone GT [Polerka lakieru-fotostory str.7]

: 09 cze 2010, 0:07
autor: suff
szacun! ja u siebie muszę pokombinować. Ile kosztował Cię zestaw małego detailera?