Strona 9 z 20

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 8:07
autor: Anonymous
dobra negatyw dobrze ustawiony nie będzie darł opon, ale nadal będzie zużywać się tylko połowa opony, bo tylko ona ma styk z asfaltem
przyczepność w takim wypadku też jest zmniejszona

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 9:23
autor: Yzf 250
Niestety to co robimy na scenie tuningowej nie robimy z powodu komfortu jazdy ani z innych powodow ktore moga byc przydatne na codzien. Bedzie trzeba to 2 razy w sezonie zmienie sobie oponki. Stwierdze ze nie siedzi mi taki setup to wywale cambery. :closedeyes: Po co te wywody?

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 10:53
autor: Matti 6n
A co będziesz robił z felgami zostają czarne ???

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 11:10
autor: Yzf 250
Rotor w kolor budy. Reszta to tajemnica ;) mam nadzieje ze siadzie. Wszystko mam nadzieje ze za niedlugo wrzuce juz tutaj.

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 12:22
autor: sebeq
bedziemy czekac za fotkami :grin:

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 16:21
autor: PiterVR6
[quote=""Marcin86c""]dobra negatyw dobrze ustawiony nie będzie darł opon, ale nadal będzie zużywać się tylko połowa opony, bo tylko ona ma styk z asfaltem
przyczepność w takim wypadku też jest zmniejszona[/quote]

nie bo kolega jest oczytany i zna sie lepiej bo ktos tam kiedys pisał ze opon nie trze od negatywu

[quote=""Yzf 250""][quote=""qK.""]Bierz sie za te felgi i skladaj wszystko do kupy bo wiosna coraz bliżej :)
Ranty ladnie przejrzały. Camber mysle ze lepiej nie dawać wgl niż ten co masz..[/quote]
Spokojnie :) Pożyjemy zobaczymy. Wydaje mi sie, że dobrze siądzie .
[quote=""PiterVR6""][quote=""JuStIcE""]Wcale opon nie będzie jadło, jeżeli ich zbieżność będzie poprawna. Sam negatyw nie powoduje nadmiernego zuzycia opon, a nieumiejetne jego wykonanie to co innego.[/quote]

bedzie jadło, przeciez nieraz zbieznosc miesci sie w tolerancji a np kont jest 1stopien lub wiekszy na minusie i opona zdarta od wewnatrz a co dopiero przy 4stopniach to opona bedzie połowa bieznika w powietrzu[/quote]
Źle pojmujesz to. Opon nie niszczy negatyw a rozpieżność kół i nadbierzność. To, że koło stoi na negatywie to nie drze opon tylko jak koło będzie stać w v-ke do lini nadwozia i kierunku jazdy to będzie darło opone. Zobacz w temat sebqa tam jest teutorial o negatywie i tam zrozumiesz wszystko. Pozdro i dzięki za pozytywne opinie. Mam nadzieje, że temat teraz odżyje w ferie . Piona[/quote]

robie juz 3rok przy zawieszeniach, zbieznosci i ogolnie mechanike juz nie jedno widziałem i ustawiałem auta po dzwonie zeby było dobrze i nie cieło opon wiem ile to jest zabawy, w polo z tyłu moze byc max 2stopnie na - a dokładnie w danych jest 1,40+/-0,20 zbieznosc ma sie miescic w 1+/-2mm w stopniach 0,10+/-0,20

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 19:34
autor: Yzf 250
Kolego - Możesz robić 10 lat mnie to nie interesuje- tak samo jak nie interesuje mnie to ile stopni sobie ustawisz negatywu
Czy dane serwisowe mówią, że max to iles tam stopnia. Nikogo to nie obchodzi na arenie tuningowej.
Moje auto - Mój projekt - Moja wizja
Koniec tematu i zaśmiecania mi tu. Pozdrawiam wszystkich

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 19:51
autor: krzychu20
Płaskie dekle toczone z aluminium ? :D
Ranty rzeczywiście przejrzały :oki:

Czytałem te wywody na temat negatywu- sam też miałem zabrać głos.
Generalnie sprawa jest taka, że czytają to też inni, różni ludzie, którzy między innymi zaczynają swoje przygody z tuningami. Dlatego jak ktos przeczyta, że negatyw nie wpływa na wieksze zużycie opon, może mieć za złe do autora tych słów, jak mu zetnie np nowy komplet opon bardziej od środka ;)
W kwesti ścisłości nie ma czegoś takiego jak "rozpieżność kół i nadbierzność."
jest zbieżność i rozbieżność ;)

Ale mnie tuninger słaby i "ja sie nie znam" :crazy: więc powodzenia i tylko pozostaje czekać na smakowity aktual ;)
Grunt to zachować we wszystkim umiar :piwo:

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 20:15
autor: ko zack
[quote=""PiterVR6""]bedzie jadło, przeciez nieraz zbieznosc miesci sie w tolerancji a np kont jest 1stopien lub wiekszy na minusie i opona zdarta od wewnatrz a co dopiero przy 4stopniach to opona bedzie połowa bieznika w powietrzu[/quote]

dobrze ogarniasz wszystko a na takim temacie sie wyłożyłes...

moje opony przejechały 5000 km i jakos ich nei zdarło. owszem wzieło jedną strone ale takie zycie na negatywie. jest wojna, są ofiary.

prosze bardzo. taki miałem negatyw. i takie przyłożenie opony do ziemi jak widac na foto (łącznie z seryjnym 1,5 stopnia miałem 6 stopni)

Obrazek

a tak wyglądały opony po 5000 km

Obrazek

jak widać jest wytarta ale jednak drutów ie widac ;)


[quote=""PiterVR6""]nie bo kolega jest oczytany i zna sie lepiej bo ktos tam kiedys pisał ze opon nie trze od negatywu [/quote]

ja jestem praktykiem i przejezdziłem cały sezon na negatywach. w takim razie jak sie mają twoje teorie do mojej praktyki ?

[quote=""PiterVR6""]w polo z tyłu moze byc max 2stopnie na - a dokładnie w danych jest 1,40+/-0,20 zbieznosc ma sie miescic w 1+/-2mm w stopniach 0,10+/-0,20[/quote]

powiedzmy jasno. moze byc ile chcesz. jak zrobisz to dobrze to bedzie si. dlatego robie podkładki na "fasolkach" zeby móc je ustawic w miare jak najkorzystniej nie odbiegając od geometrii auta. belka jest o tyle wrednym urządzeniem ze idzie po promieniu w strone buty. dlatego jest szczegółowy tutorial jak to ustawic zeby nie zjeba*ć.

następnym razem najlepiej niech sie wypowiadają osoby co taki negatyw mają. wasza OPINIA nie ma sie ni jak do moich FAKTÓW.

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 20:20
autor: Yzf 250
[quote=""krzychu20""]Płaskie dekle toczone z aluminium ? :D
Ranty rzeczywiście przejrzały :oki:

Czytałem te wywody na temat negatywu- sam też miałem zabrać głos.
Generalnie sprawa jest taka, że czytają to też inni, różni ludzie, którzy między innymi zaczynają swoje przygody z tuningami. Dlatego jak ktos przeczyta, że negatyw nie wpływa na wieksze zużycie opon, może mieć za złe do autora tych słów, jak mu zetnie np nowy komplet opon bardziej od środka ;)
W kwesti ścisłości nie ma czegoś takiego jak "rozpieżność kół i nadbierzność."
jest zbieżność i rozbieżność ;)

Ale mnie tuninger słaby i "ja sie nie znam" :crazy: więc powodzenia i tylko pozostaje czekać na smakowity aktual ;)
Grunt to zachować we wszystkim umiar :piwo:[/quote]

Ja nie mówie, że nie zwiększa się zużycie opon bo nie można zaprzeczyć prawu fizyki lecz nie ma tragedii. No z ta rozbieżnością to am sorry pisałem na szybciocha. Mam nadzieje że będzie dobrze, negatyw będzie przesadzony to kupie 3 stopnie. Pozdro

EDIT; KOzack - jedyna opinia która tak na serio została poparta przez kogoś kto siedzi w temacie a nie hejtuje tylko przed komputerem i robi dziesięć lat samochody i antkowi a wykłada się na najprostrzym temacie przy konstrukcji belki. Pozdro

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 20:21
autor: qK.
Doklladnie o tym samym pisałem Rafałek :)
Tak jak piszesz dobry camber nie pogarsza a wręcz przeciwnie - polepsza prowadzenie i zbieżność kół :)
Oczywiscie scierać sie beda bardziej od wewnatrz - no ale to chyba logiczne :)

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 20:27
autor: krzychu20
No i w końcu doszliśmy do konkluzji :clapping:

[quote=""qK.""]Oczywiscie scierać sie beda bardziej od wewnatrz - no ale to chyba logiczne [/quote]
[quote=""ko zack""]owszem wzieło jedną strone ale takie zycie na negatywie.[/quote]

Generalnie to cały ambaras tyczył sie tego, że z poprzednich wypowiedzi wynikało, że negatyw nie wpływa negatywnie na zużycie opon. Wątpliwości zostały rozwiane, mamy nawet foto potwierdzające.

Tutaj już definitywnie kończymy ten temat- teraz już wszystko stało się jaśniejsze. Na dalsze wywody polecam założenie tematu w dziale technicznym :amen:

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 21:10
autor: Matti 6n
Powiedz lepiej co kombinujesz z felgami ?

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 22:05
autor: Yzf 250
[quote=""Matti 6n""]Powiedz lepiej co kombinujesz z felgami ?[/quote]
Spokojnie jak na wojnie. Jutro mała podpowiedź :)

Re: Yzf 250 | 6n GTi Patryka.Zimowa zbiórka fantów

: 12 lut 2014, 22:07
autor: PiterVR6
[quote=""ko zack""][quote=""PiterVR6""]bedzie jadło, przeciez nieraz zbieznosc miesci sie w tolerancji a np kont jest 1stopien lub wiekszy na minusie i opona zdarta od wewnatrz a co dopiero przy 4stopniach to opona bedzie połowa bieznika w powietrzu[/quote]

dobrze ogarniasz wszystko a na takim temacie sie wyłożyłes...

moje opony przejechały 5000 km i jakos ich nei zdarło. owszem wzieło jedną strone ale takie zycie na negatywie. jest wojna, są ofiary.

prosze bardzo. taki miałem negatyw. i takie przyłożenie opony do ziemi jak widac na foto (łącznie z seryjnym 1,5 stopnia miałem 6 stopni)

Obrazek

a tak wyglądały opony po 5000 km

Obrazek

jak widać jest wytarta ale jednak drutów ie widac ;)


[quote=""PiterVR6""]nie bo kolega jest oczytany i zna sie lepiej bo ktos tam kiedys pisał ze opon nie trze od negatywu [/quote]

ja jestem praktykiem i przejezdziłem cały sezon na negatywach. w takim razie jak sie mają twoje teorie do mojej praktyki ?

[quote=""PiterVR6""]w polo z tyłu moze byc max 2stopnie na - a dokładnie w danych jest 1,40+/-0,20 zbieznosc ma sie miescic w 1+/-2mm w stopniach 0,10+/-0,20[/quote]

powiedzmy jasno. moze byc ile chcesz. jak zrobisz to dobrze to bedzie si. dlatego robie podkładki na "fasolkach" zeby móc je ustawic w miare jak najkorzystniej nie odbiegając od geometrii auta. belka jest o tyle wrednym urządzeniem ze idzie po promieniu w strone buty. dlatego jest szczegółowy tutorial jak to ustawic zeby nie zjeba*ć.

następnym razem najlepiej niech sie wypowiadają osoby co taki negatyw mają. wasza OPINIA nie ma sie ni jak do moich FAKTÓW.[/quote]

kozack tez mam te podkładki zalozone i ustawione na przyzadach na 2,5stopnia razem ze zbieznoscia http://allegro.pl/camber-shims-eibach-p ... 40073.html

co do twoich 6stopni to jak to wymierzyłes byłes na geometri skad masz pewnosc ze tyle jest a nie mniej? czy ustawiasz na 'oko'