Strona 8 z 14
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 11:49
autor: JuStIcE
[quote="Filipovic"]Panowie pytanie, jak chce kupić gwint to muszę jakieś konkretne wymiary znać odnośnie amorków czy czego?
http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint ... 11129.html
Mapet nie pisze w ogłoszeniu by go poinformować o czym kolwiek. No wiadomo prócz modelu, może silnika etc.[/quote]
Żadnych innych wymiarów nie potrzebujesz. Ważne, żeby gwint był dedykowany do 6N2.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 11:57
autor: fisitko
[quote="PiterVR6"]
na odbojach siada, musisz skrócić[/quote]
możesz rozwinąć?
mam ten sam gwint i tę samą sytuację
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 12:00
autor: JuStIcE
fisitko
Na tłoczyskach masz założone odboje, które zapobiegają obcieraniu samochodu na nierównościach. Jak porządnie glebniesz auto bez ich skrócenia, to będzie beton, bo jedyna amortyzacja wtedy będzie się odbywała na oponach. Ja mam z przodu odboje skrócone o połowę a i tak mi na nich siadło auto. Tyle, że ja z przodu mogę opuścić auto jeszcze max 1.5cm, bo na więcej ten gwint nie pozwoli.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 12:23
autor: fisitko
czyli powinienem:
1. kupić sportowe odboje - twarde np. JOM
2. skrócić odboje - o ile?
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 13:53
autor: JuStIcE
fisitko
Czasami do zestawu gwintu dołączone są twarde odboje. Ja dostałem je z najtańszym dostępnym gwintem - Tuning Art. Powinieneś zapytać sprzedawcę, jakiego typu odboje są w zestawi. Jeżeli są to piankowe (zazwyczaj żółte lub beżowe) - trzeba dokupić twarde. A jeżeli gumowe (czarne) lub poliuretanowe (czerwone), to luz. Co do skracania - wszystko zależy od tego, jak nisko chcesz zejść. Jeżeli masz jeździć po Krakowie, polecam okolice -80 lub -90. Niżej to samobójstwo. Ja mam ok. -130, ale bez uprzedniej nauki jazdy na glebie nie polecam

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 17 sie 2013, 21:38
autor: fisitko
dzięki JuStIcE
będę działał
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 sie 2013, 13:23
autor: fisitko
nie mam opuszczonego gwintu na maks z przodu i jest git
a z tylu natomiast mam podniesiony (wzgledem przodu) 2-3 cm a jest beton to o co tu chodzi, ktoś ma jakieś pomysły?
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 sie 2013, 13:24
autor: Marcinek
Tył jest lżejszy i przy nowym gwincie moze być beton , chyba ze masz jakieś bycze odboje
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 sie 2013, 17:23
autor: fisitko
gwint ma już swoje km za sobą ok 3-4kkm
jak zamontuję takie to powinno pomóc:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3419120362
?
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 20 sie 2013, 17:55
autor: Kubrick
[quote="JuStIcE"]Jeżeli masz jeździć po Krakowie, polecam okolice -80 lub -90.[/quote]
Z własnego doświadczenia wiem, że jesli tankujesz na BP przy Rakowicach, to na -80 już na styk wyjeżdża się na al. 29-listopada, trąc całymi progami o śpiącego policjanta.
Generalnie, -80 dla krakowskich ulic to max do codziennej jazdy.
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 21 sie 2013, 21:55
autor: fisitko
dzięki Kubrick
ale czy te odboje które zapodałem będą ok i pomogą mi w zniwelowaniu betonu?
Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 sie 2013, 13:12
autor: zxxck
Ktoś się orientuje czy taki gwint styknie mi do 6n2 ?? ;>

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 sie 2013, 13:38
autor: VWV
to nie jest gwint do 6N2

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 25 sie 2013, 14:06
autor: zxxck
Dzięki

tyle chciałem wiedziec

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU
: 29 sie 2013, 15:03
autor: fisitko
Panowie chciałbym kupić w miarę komfortowe zawieszenie o sportowej charakterystyce (tj nie gwint) i teraz pytanie którą opcję wybrać:
1. seryjne amory + sprężyny obniżające
2. sportowy kit jednej firmy
3. kombinacja np. amory mts sprężyny weitec
Nie chcę już gwintu bo jeżdżę po dziurach, krawężnikach, mam ostry zjazd do garażu i wyjeżdżam często na wieś a z gewinde to męczarnia
Koło 195/45/15