Strona 8 z 25
					
				Re: 6N2 turzol
				: 25 sie 2010, 11:24
				autor: Olo
				6N jest w całości, ma wnętrze przełożone z 6N2 

 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 26 sie 2010, 12:53
				autor: turzol
				[quote="Borek"]Poniekąd rozumiem, bo jakby nie naprawiał tamtej budy byłby to juz pospawany i poszpachlowany ulep co raczej gryzie się z Twoim podejściem do tematu. [/quote]
indeed 
 
6N2 jest tak jakby kontynuacją myśli jaką zapoczątkowałem przy 6N. Ma być 100% ori + coś więcej. Chce z tego Basis-a zrobić 6N2 Uber-Highline a droga ku temu jeszcze daleka 

 Ale już niebawem wyskoczę z niespodziankami, obiecuje 
 
[quote="Borek"]Planujesz coś z 6nką? A raczej z tym co z niej zostało po szabrunku  

[/quote]
Na razie zostaje w rodzinie. Może sprezentuje komuś z najbliższych. Zobaczymy. Żal sprzedawać za grosze, żal też puszczać go na żyletki. Przekładam z 6N heble bo wsadziłem w nie sporo grosza i poświęciłem mase czasu. Gwint pójdzie do żyda, a póki co pobujam się na serii 

 Auto technicznie jest igła, pali tyle co nic, więc będzie służył tymczasowo jako środek transportu do pracy.
 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 26 sie 2010, 21:34
				autor: vwmaro
				Turzol to mistrz w rozbieraniu aut na czynniki pierwsze i składaniu od nowa 

 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 8:56
				autor: turzol
				[quote="mareck"]Turzol to mistrz w rozbieraniu aut na czynniki pierwsze i składaniu od nowa 

[/quote]

 Tu się zgodzę, bo tą sztuke mam opanowaną perfekcyjnie . Rozkładanie środka do gołego - czas 1,5h to rekord 
 
Z nudów walnąłem sobie zdjęcia komory silnika
http://picasaweb.google.com/turzol/Engine#
Myślę, że nie można się niczego przyczepić oprócz tego, że jeszcze syfu jest sporo i mam zamiar zająć się tym przy okazji kompletnego detailingu
BTW Thx dla Jote$, że sprzedał mi info nt. kompatybilności gwintu 6N z 6N2. Dzięki tej informacji niedługo zagości na aucie gwint KW Inox Variant 1 

 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 9:26
				autor: elja
				[quote="turzol"]BTW Thx dla Jote$, że sprzedał mi info nt. kompatybilności gwintu 6N z 6N2. Dzięki tej informacji niedługo zagości na aucie gwint KW Inox Variant 1[/quote]
 to znaczy ze gwint od 6n pasuje do 6n2 z przodu? kity tez pasują?
			 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 9:35
				autor: turzol
				[quote="elja"][quote="turzol"]BTW Thx dla Jote$, że sprzedał mi info nt. kompatybilności gwintu 6N z 6N2. Dzięki tej informacji niedługo zagości na aucie gwint KW Inox Variant 1[/quote]
 to znaczy ze gwint od 6n pasuje do 6n2 z przodu? kity tez pasują?[/quote]
Tył to to samo - to wiedziałem 
Przód - inna jest sprężyna główna bo jest rozszerzona u góry w celu zamontowania łożysk górnych
Przy czym pomocnicza sprężyna wylatuje całkowicie. 
Sprawdzałem w katalogu KW i sie zgadza - oznaczenia kolumn mcphersonów 6N/6N2 są idento, zmienia się tylko oznaczenie sprężyny głównej
			 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 10:21
				autor: Kubrick
				[quote="turzol"]Z nudów walnąłem sobie zdjęcia komory silnika
http://picasaweb.google.com/turzol/Engine#
Myślę, że nie można się niczego przyczepić oprócz tego, że jeszcze syfu jest sporo i mam zamiar zająć się tym przy okazji kompletnego detailingu[/quote]
Chcialbym miec taki syf pod maska xD
 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 10:25
				autor: Anonymous
				turzol
no przydało by się przepucować komorę;) a blache od kolektora to już musowo:) 
muszę zakupić przed zimą pokrywę dolną silnika :/ bo co wyczyszcze<wczoraj> to deszcz przyjdzie i kupa:/
			 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 16:56
				autor: Wojciechu
				masz chłopie czasu
meguiar'sa uzywales do silnika?
			 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 17:00
				autor: turzol
				[quote="Wojciechu"]masz chłopie czasu
meguiar'sa uzywales do silnika?[/quote]
Wojtek - komora jeszcze nie tykana przeze mnie  

Mam zamiar w niedługim czasie się nią zająć -w ruch pójdzie Nielsen HD Degreaser i na plastiki 303 Aerospace Protectant. Dodatkowo maska od spodu będzie zabezpieczona Colli 476S , a wytłumienie wyczyszczone Megs APC .
 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 17:05
				autor: paffcio
				[quote="Wojciechu"]meguiar'sa uzywales do silnika?[/quote]
po zwyklym plynie za 10zł z firmy K2 do mycia silnikow jest taki sam efekt 

 nie wierze ze handlarz uzywal meguiarsa czy cos z wyzszej polki 

 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 17:12
				autor: turzol
				[quote="Paffcio"]
po zwyklym plynie za 10zł z firmy K2 do mycia silnikow jest taki sam efekt 

[/quote]
Z tym sie nie mogę zgodzić. Czyściłem kiedys obudowe skrzyni biegów zaje...ną olejem. Kupiłem K2 Akra czy cuś takiego. Efekt mizerny, potem w ruch poszła ropa i było znacznie lepiej. Potem dorwałem Megsa Degreasera z linii dla myjni i podomywał  to czego 2 wymienione wcześniej środki nie dały rady wymyć.
[quote="Paffcio"] nie wierze ze handlarz uzywal meguiarsa czy cos z wyzszej polki 

[/quote]
O ile w ogóle był myty przez handlarza 

 Chciałbym żeby tak zostało 

 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 27 sie 2010, 17:18
				autor: paffcio
				[quote="turzol"]Z tym sie nie mogę zgodzić. Czyściłem kiedys obudowe skrzyni biegów zaje...ną olejem. Kupiłem K2 Akra czy cuś takiego. Efekt mizerny, potem w ruch poszła ropa i było znacznie lepiej. Potem dorwałem Megsa Degreasera z linii dla myjni i podomywał to czego 2 wymienione wcześniej środki nie dały rady wymyć.[/quote]
to albo za malo dawkowales albo po terminie ten srodek ja uzylem w tym samym celu bo angol był zapluty olejem chyba sprzed roku a do tego masa kurzu co stworzyło niezla papranine starego ssyfu, zuzylem cala butelke jednorazowo na caly motor + myjka cisnieniowa z ciepla woda, tylko mylem na goracym silniku - lepiej puszcza chociaz troche mniej bezpiecznie jak splukujesz zimna woda...
efekt jak na foto, szkoda ze nie mam zdjecia przed myciem
http://picasaweb.google.pl/paffcio01/Motorr# 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 28 sie 2010, 0:32
				autor: Wojciechu
				To jest NIEMYTY motor?!!
A ktos w ogole jezdzil tym autem?
			 
			
					
				Re: 6N2 turzol
				: 28 sie 2010, 10:03
				autor: Jote$
				[quote="turzol"]Thx dla Jote$, że sprzedał mi info nt. kompatybilności gwintu 6N z 6N2.[/quote]
Artur nie ma sprawy, musimy sobie pomagać  :piwo:  :piwo: 
A tak BTW, jeżeli chodzi o kwestie komory silnika, to dobrze utrzymana komora mówi sama za siebie coś o tym wiem  
 
 
[quote="damianese"]muszę zakupić przed zimą pokrywę dolną silnika :/ bo co wyczyszcze<wczoraj> to deszcz przyjdzie i kupa:/[/quote]
Tu się kolego z Tobą nie zgodze, ja nie mam i nie mialem oslony pod silnikiem i nie zgodze sie z tym co piszesz, ze co deszcze to musisz czyscic - no chyba, że ty jezdzisz z otwartą maską.