[quote="forteller"]Dajesz dajesz z ori kolorem na felgach!

[/quote]
z tym kolorem to nie wiem jeszcze do końca, bo moje mi sie podobaja na zywo tylko na fotach ten kolor jest taki nijaki, ogolnie moze sie nad lepszym kołem pomyśli zobaczymy
a co do autka to ostatnio sie troche działo z nim dobrego, wyjąłem z kolega skrzynie żeby w końcu ogarnać to cykanie 2 biegu na zimnym oleju. I tak żeby sie nie rozdrabniac zakupilem pierścienie blokujące synchronizatora pierwszego, drugiego i trzeciego biegu oczywiscie nówki z aso:


do tego jeszcze ori uszczelniacz wybieraka i olej:

skrzynie robił mi Stanisław Witkowski z Lublina, tak dla informacji.
polo stało tak przez ponad tydzień:
jak juz skrzynia byla w warsztacie wziąłem sie za ogarnianie rozrusznika bo ostatnio zdarzało mu sie zawyć po odpaleniu praktycznie za każdym razem. został rozebrany ,wyczyszczony w ropie , wsadzilem nowe tulejki i wszytko elegancko przesmarowałem

wsadziłem tez nowy bendiks boscha ,choć stary nie był powodem tego wycia.
teraz nie dość, ze nic nie wyje po odpaleniu to praca rozrusznika jest o wiele cichsza
jeszcze wymienilem taka gumkę przy mechanizmie zmiany biegów, stara była przerwana i gniazdo kulki przegubu nie bylo wypełnione cale smarem i czuć było delikatne luzy na drążku zmiany biegów,teraz jest wszystko złożone na smar ,szczelnie w tej gumce i drążek chodzi dużo precyzyjniej na boki
w trakcie dlugiego czekania na części z aso wyczyściłem z rdzy półosie i pomalowalem hammeritem


przeguby wewnetrzne dostały nowe ori uszczelki i smar.
a teraz wracając do skrzyni pan który ją robił nie stwierdził na niej żadnego zużycia które by mu sie w oczy rzuciło, wiec naprawa polegała tylko na wymianie pierścieni które mu dałem ze skrzynia, delikatnie sie zmartwilem gdy to uslyszalem że nie widać zużycia i wymiana może nic nie zmienić, na szczescie niepotrzebnie :cool2: Teraz skrzynia chodzi idealnie, żadnych odgłosów przy zmianie biegów,płynnie i zdecydowanie .Jestem mega zadowolony teraz z jazdy i polo jest w tym momencie 100% sprawne :oki: