Strona 8 z 12
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 04 lip 2010, 19:23
autor: Artpolo
polo2 z mojego przykrego doświadczenia nie opłaca się stosować zamiennika ani szrotownika najbardziej awaryjnej części w polo. Po pół roku wywaliłem cewkę z golfa po następnym pół roku zdecydowałem się na oryginał.
Zaminnik można sobie zakupić jako cewkę awaryjną i trzymać przy kole zapasowym aby dojechać do domq.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 05 lip 2010, 17:56
autor: Mkapec
Ja w moim 3f mam cewkę ze skody felicji, 50zł na szrocie
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 14 lip 2010, 10:33
autor: MATIS
jaki swiece 3 elektrodowe do 1,3 55 KM polecacie??
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 14 lip 2010, 10:57
autor: lukas2305
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 01 paź 2010, 11:38
autor: Thao
[quote="MATIS"]jaki swiece 3 elektrodowe do 1,3 55 KM polecacie??[/quote]
ngk i chyba nie ma innej opcji
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 03 paź 2010, 23:16
autor: Czarny 1300
Witam Chopy Mam sprawe ostatnio patrzyłem jak mam kable wysokiego napięcia podłączone do kopułki rozdzielacza zapłonu i wyszło mi ze mam tak
4 2
1 3
te cyferki to gary

a licze je od aparatu do koła wałka
A z tego co czytam to inni piszą ze powinno byc inaczej i ze Polo będzie palić na różnych kombinacjach. Hehe zawsze myślałem ze jest tylko jedna kolejność podłączenia bo inaczej ni huhu a moze sie nic nie znam
Mógł by ktoś sprawdzić jak ma to podłączone :?: Z góry Thx
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 07 paź 2010, 21:02
autor: qboslavo
normalnie sekwencja zapłonu na cylindrach zawsze jest 1->3->4->2->1->3->...
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 08 paź 2010, 15:25
autor: Czarny 1300
Sry ja tu juz pomieszałeem nie taka kolejność i źle liczyłem
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 23 paź 2010, 22:41
autor: leszek
Panowie mam pytanko czy bebechy z aparatu od motorków 1,6-1,8 podejdą do tych naszych aparatów?
Jeśli chodzi o kolejność to mamy 1342 wyjątek to fordy1.1-1.3 , żuki benzynowe i ruskie uazy gdzie masz 1243.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 21 lis 2010, 19:36
autor: MATIS
Witam
Konczy mi sie czujnik temperatury wody (niebieski). Czy mozecie mi doradzic jaki kupic i czy ewentualnie mozna go zastapic innym z innego modelu np skody felici
Druga sprawa jest taka ze nie moge dobrac palca. Kopulka pasuje a kupilem 3 palce juz i albo twór na ten bolec jest za maly albo za duzy juz sam niewiem co robic
:niewiem:
pozdraVWiam
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 25 lis 2010, 21:45
autor: kolunio21
Co do czujnika to najlepeij kupić cos lepszego np. hella, troche drozszy jest ale pewność większa, a co do palucha to weź stary może wtedy dobiorą;) w sumie to powinni dać według katalogu, no chyba że aparat masz z innego auta:P
Podro.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 28 lis 2010, 19:00
autor: kolunio21
Siemka Pany mam pytanko co może być przyczyną że raz auto płynnie schodzi z obrotów a raz agresywnie schodzi, wskazowka na obrotku opada poniżej przed ostatnią kreskę buda zadrży (ale nie gaśnie auto) i za chwilę się podnosi, nie mam pojecia od czego tak się dzieje, ma ktos jakąś sugestie?
PozdraVWiam
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 29 lis 2010, 8:28
autor: Crazy
miałem podobnie, łapał lewe powietrze prze dziurawą podstawę monowtrysk, odpal silnik i ręcznie dociśnij "patelnie" do monowtrysku, jak znika po właśnie podstawa wychechłana.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 29 lis 2010, 11:34
autor: kolunio21
Zaczeła się ziomowa akcja z autem brr.. nie wie co mu jest, a więc chce się wbic do ruchu jedynka gaz w podłoge a tu zaksztuszenie i dopiero wchodzi na obroty(dobrze że dzwona nie zaliczyłem) no i przy dojeździe do skrzyżowania raz płynnie schodzi z obrotów a raz agresywnie zasiąga je w dół(auto nie gaśnie) poczym wracają na swoje miejsce.
Co do gratów wymienionych w zeszłym roku nowa guma(febi)bo wtrysk, przewody, kopółka, palec, wtrysk, czujnik temp.(niebieski),świeczki też mam 2 komplety
A dodam jeszcze że jak na odpalonym silniku pompuję hamulec to spadają obroty i podnoszą się, jak puszcze.normalne czy nie?
Proszę o pomoc Pany.
Re: Wszystko o: Układ zapłonowy
: 03 sty 2011, 17:42
autor: wawrzyn
Panowie mam problem. Ostatnio podczas jazdy strzeliło z tłumika i samochód zgasł i już nie odpalił. Co może być przyczyną? Już raz coś takiego mi sie stało, ale odłączyłem kabel z cewki, włożyłem z powrotem i samochód zapalił. A z jakieś 3 tygodnie temu stojąc na światłach wrzuciłem jedynke, dodałem gazu i zgasło i niechciało zapalić. Zapaliło ale podczas jazdy szarpało, zgasło i nie zapaliło. Facet w sklepie mi doradził, że to cewka, wymieniłem i był spokój aż do tej przygody ze strzałem z tłumika. Czy to wina czujnika halla?