Możecie sprawdzić czy u was też tak jest? Po odpaleniu i przejechaniu jakiegoś dystansu gdy silnik zrobi się ciepły poziom płynu wzrasta jakieś 0,5-1 cm w zbiorniczku po wystygnięciu wyrównuje się do stanu poprzedniego silnik 1,2 czy to normalne takie zmiany.
To normalne, ze względu na ciśnienie jakie się wytwarza w układzie kiedy pracuje silnik, dlatego stan płynu należy sprawdzać na zimnym silniku, wtedy nie ma przekłamań.
Pablosky
obecnie - Seat Ibiza 1.2TSI DSG Sport 105KM 175Nm
dawniej - 9N3 1.9 TDI Sportline \'06 131KM 283Nm Czerwone jest najszybsze - SEMPER FIDELIS ----------------------------------------------------------------------------------
[colo
matii woda jest jedyną cieczą w powszechnym użytku, która podczas zamarzania zwiększa objętość a nie zmniejsza.
Płynu jest więcej na pracującym silniku bo to wynika z tego, że układ chłodzenia jest wtedy czynny i płyn chłodzi silnik, co prowadzi to chwilowego wzrostu ciśnienia w układzie.