Problem z odpaleniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
oloow
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:23

Problem z odpaleniem

Post autor: oloow »

Witam. Mam poważny problem z odpalaniem swojego 1.3 Diesla , szczególnie jak postoi kilka godzin. Wydaje mi się że gdzieś mu uchodzi paliwo bo zapala pochodzi pół minuty i gaśnie. Potem muszę go piłować dłuższy czas żeby zapalił. Czasami to nawet trzeba go pociągnąć. Całą pompę wtryskową woziłem do fachowca który stwierdził że jest OK, zalecił wymianę filtra paliwa, ale niestety to nie pomogło. Nie chcę jechać więcej do niego żeby cena naprawy nie przekroczyła ceny autka. Dlatego szukam tutaj pomocy.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

przez pol minuty to juz dawno by zassal paliwo z baku ale sprubuj zalozyc zaworek zwrotny na wezyku idacym z baku do silnika.
o
oloow
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:23

Post autor: oloow »

Mam założony taki http://www.allegro.pl/item812450670_zaw ... y_8mm.html , najpierw założyłem go przed filtrem paliwa potem za , niestety nic to nie pomogło.
Awatar użytkownika
stanley2000
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 30 gru 2009, 22:23

Post autor: stanley2000 »

mam podobny problem czasami z odpaleniem swojej polówki 1.4 benz +gaz sekwencja (60km) czasami jak postoij na mrozie czy nawet ogólnie przy nizszych temp ciężko odpala, tzn przepali chwile i gaśnie, a jak juz odpali to w pierwszych chwilach skacze po obrotach i musze balansowac gazem zeby nie zdechła, poózniej juz jest ok i działa równitko zarówno na bezynie jak i na gazie.
dzis wymieniłem filtr paliwa i jestem ciekaw czy to pomorze...:(
jesli ktoś wiecej wie coś w temacie to prosiłbym o dorade co sie może dziac.
polo III, 2000r, 1.4MPI AKK (60kM) benz/lpg 8,5-9l/100km gazu
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Oloow przedmuchaj przewód od filtra do zbiornika może się przytkał albo jest nieszczelny i łapie lewe powietrze.Można by wyrzucić oryginalny filtr i założyć filtr z pompką np.Lucas CAV i wtedy przed rozruchem go pod pompować i trach w starter.Taka moja sugestia nie mam doświadczeń z polo D ale walcze czasem z volvo 440 1.9td i tam taka pompka jest i ona bardzo pomaga owszem to jest motor reno a układ wtryskowy właśnie lucas CAV tym bardziej zupełnie nie rozumiem dlaczego tak nie ma w układach boscha?Życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Obrazek
o
oloow
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:23

Post autor: oloow »

Pomyślałem o tym. od kilku tygodni robię tak jak pisałeś, tylko co to za samochód gdzie codziennie rano trzeba otwierać maskę i pompować ręcznie, po czym i tak silnik jeszcze przez kilka chwil przerywa. Co do zatkanego przewodu, to również go przedmuchiwałem nie jednokrotnie. Ktoś urok rzucił na niego :)
P
Parówa
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:45
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Parówa »

a ja zapytam co by nowego tematu nie robić, gdzie kupić na necie filtr paliwa do polo 1,3D, pracuje sporo i nie mam kiedy wyskoczyć do sklepu.

i dlaczego ten filtr z podgrzewaczem nadaje sie do polo, jak seryjnie nie montowali takich filtrów
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”