Niestety nie da się teoretycznie naprawić nietypowego uszkodzenia.
Nowe łożyska nie zacierają się od byle czego, przyczyną jest nie właściwe zamontowanie, uszkodzenie w trakcie montażu lub wada produkcyjna.
Na pewno zatarcie napinacza nie jest winą paska tylko na odwrót zatarty napinacz niszczy pasek.
[quote="Gzesiek"]Czy może być to wina źle zamontowanego alternatora, czy też koła na nim??????????/??????[/quote]
W twoim przypadku za dużo niewiadomych żeby można było to stwierdzić.
Przy założeniu, że wymieniona łapa jest na pewno od tego silnika jak i alternator z prawidłową rolką - nie ma możliwości źle zamontować.
Przyjrzyj się dokładnie zamieszczonym zdjęciom w podanych przeze mnie linkach i porównaj ze swoim silnikiem
Tu masz prawidłowe ustawienie paska względem rolki napinacza, tak powinno to wyglądać u Ciebie:
http://lh6.ggpht.com/_i4dm1bi9MuM/SpxGE ... %205PK.jpg