[6n2] Kłopoty z odpalaniem..

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Majkel
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 02 paź 2009, 5:21

[6n2] Kłopoty z odpalaniem..

Post autor: Majkel »

Witam,
Daje inny topic, bo to nei wina aku, ani mrozow.

Ostatnio mam problemy z odpaleniem auta. Nie jest to związane na pewno z mrozami, bo to zaczęło dużo przed nimi.

Otóż wygląda to tak, że kręcę rozrusznikiem silnik odpala.. robi blu blu blu obroty kolo 100-500 i po 2 sek gasnie..

Zakrece nim z 3-5x i w końcu odpali.. ale w końcu wykończe tak akumulator.. bo nie zdaze go doladowywać..

jedyny plus, że nie dzieje się to zawsze ale raz na średnio 20 odpaleń. Jak ostatnie mrozy byly ostre to akurat odpalal idealnie... nie trzeba go nawet jakoś dłużej kręcić..

Dla jasności bez znaczenia czy silnik jest zimny i czy ciepły sytuacja sie zdarza w obu przypadkach..

Jak silnik tka juz bulbota to wcisnicie pedalu gazu nic nie daje..

Proszę o rady..
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jaki masz przebieg?
Co pokazuje VAG?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
Majkel
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 02 paź 2009, 5:21

Post autor: Majkel »

brak jakichkolwiek błędów..

przebieg 140k
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jaki silnik?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
Majkel
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 02 paź 2009, 5:21

Post autor: Majkel »

1.4 MPI (16V)
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Czy to jest jakoś powiązane z wilgotnością powietrza?
Opady, ciepło i wilgotno - nie pali?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
Majkel
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 02 paź 2009, 5:21

Post autor: Majkel »

Nie. Może byc ładny dzień, pochmruno, deszcz, słońce zimno.. ostatni 5 dni dobrze chodzil ani razu nie zajaknął.. gdzieś jechałem wyskoczyłem na chwilę do sklepu i dupa juz nei chciał odpalić.. silnik był cieplutki bo trochę jechałem.. Najpierw myslalem, ze to przez zimno.. bo z rana nie chciał mi odpalić, ale pozniej to nie mialo znaczenia czy zimny byl czy cieply..
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""Majkel""]jedyny plus, że nie dzieje się to zawsze ale raz na średnio 20 odpaleń.[/quote]
To raczej minus jest właśnie, bo nie wiadomo do czego się przyczepić.
Powodów może być wiele.
1. Pompa paliwa
2. Cewka zapłonowa i cały tor WN
3. Czujniki wszelakie: temperatury płynu, położenia pedału przyspieszenia (u Ciebie chyba już nie ma linki), ciśnienia w dolocie,
4. Stacyjka
...
Jak nie odpala, to można jeszcze obczajać w bloach pomiarowych co tam się dzieje i na podstawie tego wyciągać wnioski.
Na razie brak mi pomysłów - chyba najlepiej poczekac aż całkiem padnie :D

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”