Nie mam już siły wymieniłem monowtrysk polo odpaliło odrazy zabrałem się za wymianę końcówki drążka i kół na zimówki chce odpalać a ty oczywiście po staremu kręci kręci i nic trzeba pchnąć polo nie wchodzi na obroty przy dodawaniu gaz gaśnie i staje. Nie mam już pomysłów i kasy może wy coś wymyślicie sam wątpię czy te polo da się zrobić
Może zapłon przestawiony? A brak kompresji faktycznie może być przyczyną trudnego zapłonu. Ja w tym roku wymieniałem pierścienie koszt to: Pierścienie GOETZE komplet prawie 200zł (może znajdziesz tańsze innej firmy), do tego oczywiście uszczelka pod głowicę od 30(zamiennik) do 50zł(erling) +reszta uszczelek (pod misę olejową, simmering wału od strony rozrządy i uszczelka pod kołnierz uszczelniacza)
Spokojnie... Po kolei. Zobacz wszystko od początku, na spokojnie. Kup "elektrosol", sprawdź połączenia masowe, wyczyść. Zobacz czy kolejność kabli wys. napięcia nie jest pokickana. Wsadź kogoś do fury niech kręci, a ty wsadź wężyk doprowadzający paliwo do jakiegoś słoika, i zobacz czy leci, bo może filter jest zabity. To może być też jakieś sprytne odcięcie na pompie. Pomalutku tylko, i na spokojnie.
Gdy cewka jest uszkodzona to zazwyczaj podczas próby uruchamiania nagrzewa się, a z zapłonem to by trzeba sprawdzić Halla i ewentualnie (o ile była możliwość przestawienia) ustawienie lampą stroboskopową.
Sam nie wiem o co chodzi czemu nie chce odpalić jak jest zimny a odpala jak sie rozgrzeje za pierwszym razem no ale problem z obrotami jest cały czas jak sie dodaje gazu to sie dusi i gaśnie dlatego myślę o cewce . Pisałem wcześniej że jest niskie ciśnienie ale to tylko na 1 tłoku na 2 jest prawie dobre a pozostałe są ok wiem że samochody z dużo gorszym odpalają bez problemu dalej czekam na jakieś rady jak zarazie nic nie pomaga w na dniach znowu sie przysiądę do poli i będę sprawdzał wszystko jeszcze raz
Matty013
Może masz racje z tą głowicą choć mechanik mówił że na tym ciśnieniu spokojnie powinien odpalać a co do zaworów to nie wiem jak są regulowane.
kiedys mialem golfa 2 1.3 i pierun latem z rana ciezko palil,dopiero jak krecilem i krecilem i dawalem gazu wchodzil na obroty i na poczatku chodzil jak chcial,przerywał,dlawil sie no i smierdzialo paliwkiem,pojechalem do mechanika znajomego,wyczyscil mi caly gaznik od A do Z dwa razy z tego co mowil i goolfik pozniej smigal dobrze i odpala.Sie tez okazala ze ssanie niedzialalo:]Wiem ze masz polo a nie golfa i nie 1,3 a 1.0 ale moze cos pomoze;)Pozdrawiam!
Tak mam polo i to na monowtrysku który z reszto wymieniłem nic to nie pomogło z tego co wiem to ssanie działa problem polega na tym że nie moge go odpalić z rana a jak już zapali i się rozgrzeje to będę go odpalał cały czas bez problemu aż ostygnie koniec jazdy zarazie polo dalej stoi nie mam już kasy ale dzięki za odp
Witam wszystkich dawno nie byłem na forum. Mam problem jest wiosna ale jeszcze na koniec zimy mój ojciec zdążył rozbić poline. Z tego powodu że miałem same problemy z silnikiem 1.0 bo zawieszenie jest nowe a buda do czasu wypadku była ok chciałbym jeszcze reanimować pole i zmierzam wrzucić silnik 1.3 lub coś innego ale raczej 1.3 tak żeby wszedł bez przeróbek moje pytanie jest takie co potrzeba do zmiany silinika to tzn. inny komp kable Proszę o pomoc a poza tym potrzebuje tylni błotnik od strony kierowcy, klapę bagażnika 2 zderzaki i tylne lampy (wszystko do kombi). Sam sie zastanawiam czy sie to opłaca robić ale zobaczymy .