[6n2] Olej w Turbo i w zaworze EGR Pomocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Polo89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 21 gru 2009, 15:53
Lokalizacja: Kętrzyn

[6n2] Olej w Turbo i w zaworze EGR Pomocy

Post autor: Polo89 »

Witam posiadam Polo 6n2 1.4 TDI (75KM) 2001r , auto kupiłem pór roku temu w jednym z Mrągowskich Komisów i odradzam kupna tam aut . A jeżeli chodzi o usterki to :
1.Kiedy odpalam auto na zimnym silniku obroty skaczą aż do 1400rpm dodam że na ciepłym obroty są normalne 900rpm
2.Auto jest strasznie zamulone nie ma przyspieszenia na 4 i 5 biegu rozpędza się jedynie do 120km/h
dodam iż w aucie ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą
Dodaje 2 zdjęcia przedstawiające wygląd zaworu EGR i Turbo bardzo proszę o pomoc bo nikt w moim mieście nie może już mi pomóc, dodam że mieszkam w Kętrzynie .


zawór EGR: http://img693.imageshack.us/i/89047444.jpg/
Turbo : http://img694.imageshack.us/i/85297541.jpg/
Srebrny szatan szybkości, obrońca uciemiężonych poprostu moje sreberko
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

moim zdaniem jest to turbo ktore umarlo. przerabialem to samo, nie warto jezdzic bo zatrzesz silnik, chyba ze dolewasz co raz oleju, ale wtedy bedziesz mial go bardzo duzo w wydechu. ogolnie rzecz biorac regeneracja dobra kosztuje 800-900zl, nowe turbo na allegro da sie kupic za 1200, nie warto regenerowac, auto na nowej turbinie bedzie jezdzilo lepiej i dluzej. a jezeli zdecydujesz sie zrobic to turbo za 600zl np gdy zauroczy cie roczna gwarancja to powodzenia zycze bo pojezdzisz rok i turbo bedzie sprawne tylko w 50%, jak podlaczysz vag.
Awatar użytkownika
Polo89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 21 gru 2009, 15:53
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Polo89 »

A jak podłącze VAG-a to pokaże mi w jakiej kondycji jest Turbo ?
Srebrny szatan szybkości, obrońca uciemiężonych poprostu moje sreberko
Awatar użytkownika
blade13
Początkujący
Początkujący
Posty: 176
Rejestracja: 10 lis 2008, 18:20
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: blade13 »

Zrob logi dynamiczne na VAGu. To ze EGR i rura dolotowa jest od oleju to noralne. No moze nie az tak bardzo... Po logach wszystko bedzie wiadomo. Jesli nie wlaczaja ci sie tryby awaryjene (nagly spadek mocy na trasie na 4 i 5 biegu) to stawiam na przeplywomierz. Jesli to turbina to na VAGu pokaze, ze slabo laduje...
Member since 2006...
Obrazek
Awatar użytkownika
Polo89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 21 gru 2009, 15:53
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Polo89 »

Więc tak włączył mi się tryb awaryjny jak jechałem trasa 30km, potem czyściłem EGR i przez jakiś czas wszystko było wporzo aż do następnego zapchania ale skąd tyle Oleju tam sie wzieło ???
Srebrny szatan szybkości, obrońca uciemiężonych poprostu moje sreberko
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”