Model samochodu: 86c i 86c2f
Rocznik: 81-94
Potrzebne materiały:
-drzwi tylne z audi 80 ( moga być same klamki kawałkiem blachy ) - chodzi o klamki bez zamkow .. nie wiem jak to sie ma do klamek z zamkami

-spawarka do blach (migomat)
-palnik + cyna
-rozpuszczalnik ( do odtluszczenia powierzchni przed podkladem )
-podklad
-lakier
-mlotek
Przewidywany koszt:
drzwi kosztuja ok 50zl sztuka = 100zl
spawanie ,cynowanie 100zl ?
rozpuszcalnik i cyna ,podklad = 50zl
co daje łacznie ok 250zl
Czas wykonania:
ok 2h
Sposób wykonania:
słowem wstępu :p
ostatnio przymierzam sie do takiej modyfikacji , bo klamki ori sa moim zdaniem ,kiepskie ,brzydkie , wielce problematyczne ( moja wlasna opinia) , ja mam tylne od golfa (bez zamkow) ,niestety wypracowaly sie -> czyt. polamaly , i jest problem z wejsciem ,tz nie mozna wejsc .. poszukalem troszke w sieci i oto ładny manual na temat tego moda

wersja spolszczona translatorem ( jestem za leniwy zeby to dobrze przetłumaczyć)
http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=pl
a tu link do oryginału
http://www.vwaudiscene.de/bauanleitunge ... griffe.htm
zycze powodzenia w modyfikacjach

fotografie zaporzyczone z http://www.vwaudiscene.de , opis mojej roboty

[size=99px]Robimy wszystko bardzo dokladnie ,bo po cięciu nie bedzie odwrotu !![/size]
obrabiamy nasze drzwi z audi .. wycinajac odpowiedni kawalek wraz z kalmka ( patrz foto ) , w zwiazku z zalamaniam na drzwiach musimy wyprostowac blache wokol klamki np mloteczkiem ,dalej przygotowywujemy nasze drzwi pod modyfikacje demontując stare klamki oraz nanosząc odpowiedni wzór ,linia ciagla zaznaczamy wielkosc naszego kawalka z klamka Audi ,linia przerywana miejsce wycięcia różnica wielkosci podyktowana jest pozniejszym rownym spasowanie blachy klamki z blacha drzwi ( by wyeleminować spadek ,roznice w przejsciu blach ) i wzmocnieniem miejsca spawania blach

[size=99px]tak wygladaja drzwi z markerami (znacznikami)[/size]

[size=99px]wycinamy mniejszy kawalek ( zaznaczony wczesniej liniami przerywanymi)[/size]

[size=99px]wstepnie pasujemy calosc ,docinamy blache nowej klamki ,pamietajac ze blacha nowej klamki nie powinna byc mniejsza ni nasz szablon !!! [/size]

[size=99px]mlotkiem zakrzywiamy krawedzie lekko w tyl ,by nasza klamka znalazala sie na rowni ze stara blacha ( w celu unikniecia nie estetycznego spadku ),oczyszcamy (szlifujemy do metalu) miejsce pod spaw z resztek podkladu i farby drzwi oraz brzegi blachy z klamką (przeszczepu)[/size]

[size=99px]chwytamy nasz przeszczep do blachy w kilku punktach i robimy to powoli i ostroznie zeby nie przegrzac blachy bo zacznie sie wiginac itp.[/size]

[size=99px]przystepujemy do zaspawania calego obrzeza , tutaj przedewszystkim musimy uwazac zeby nie uszkodzic balchy[/size]

[size=99px]tak wyglada miejsce spawania[/size]

[size=99px]szlifujemy spaw zeby byl gladziutki i zjednoczyl sie z drzwiami :p[/size]

[size=99px]cynujemy miejsce spawu w celu wyeliminowania dziurek ,i wygladzeniu powierzchni[/size]

[size=99px]szlifujemy dokladnie calosc by wygladala na jednosc


[size=99px]odtluszcamy wszystko ,nakladamy podlkad ,czekamy az wyschnie i nakladamy lakier


[size=99px]na koniec cieszymy sie z nowych klamek

co do podpiecie to magii zadnej niema ,same zamki sa identyczne jak w polo , jedynie nalezy przerobic ciegna


zdjęcia własnośc portalu [size=99px]http://www.vwaudiscene.de/[/size]
linki i fotki tutaj zamieszca zostaly w celach informacyjnych


