Obniżanie zawieszenia ;]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""marcintju""][quote=""wawrzyn""]Nic nie musze odkrecać tylko kręce tym trzpieniem i wsio ;) na amor nie patrzyłem ale wiem że jak skręce na twardo to siedzi niżej bo sprężyna jest bardziej ściśnięta. Obroty reguluje na czuja ;)[/quote]

mam amory sport ta technix i springi seryjne, tył mam strasznie twardy, nie ugina się, czy tym sposobem zrobie bardziej komfortowy zawias?[/quote]

z tego co pamietam nigdy w amorach do poli z tej firmy -TA-Technix- nie pisalo w opisie iz sa one regulowane a jedynie ze maja skok zmniejszony o 25mm wiec stawiam ze nie i taki rarytas jak u kolegi wawrzyn'a jedynie jest w ofercie drozszych producentow jak przykladowe KONI

w twoim przypadku amory pewnie sciagnely sprezyne nizej pozbawiajac ja mozliwosci wiekszego skoku albo po prostu masz seryjne odboje ktore przy krotszym amorze sa za dlugie i autko od razu na nich siada rowniez ograniczajac skok tylniego zawieszenia do minimum

takie sa moje przypuszczenia :)
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Sory że odgrzewam kotleta ale mam pytanie gdzie sa te talerzyki i w jaki sposób one obnizają auto a i jak je przerobić?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Talerzyki są na kolumnie mcphersona. Są dokładnie między sprężyna a poduszka (łożyskiem) amortyzatora. Działa to na zasadzie. Mniejsza odległość między elementami to niższy samochód.

Przeróbka polega na obcięciu skróceniu i ponownym pospawaniu talerzyka.

Jak się nie mylę to BRQ Ma w swoim temacie zdjęcie obniżonego talerzyka
Awatar użytkownika
Maciej
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 377
Rejestracja: 05 wrz 2009, 15:04
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Maciej »

Dzięki wielkie myślę chyba będę musiał to zrobić bo przez butle z gazem tył mi trochę siedzi mimo gum w sprężynach myślę ze po takim obniżeniu auto się wyrówna wrzucę talerzyk na tokarkę i wytnę z 1 cm powinno być dobrze
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Ja jeszcze dorzucę porównanie:

seryjne G40 (13") kontra 86C2F z Supersportem 70/70 (195/45 14").

Obrazek

Zbliżenie:

Obrazek

Mi jazda na 70/70 odpowiada. Jest stosunkowo nisko a zarazem da radę przejechać po górkach z tym, że ja mam podniesiony o 1 cm wydech.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
zdziebel
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 20 cze 2010, 12:39
Lokalizacja: Morąg

Post autor: zdziebel »

Ja swoje polo obniżyłem 60/40 sprężyny progresywne MTS-TECHNIK koszt około 300 z wysyłko i jest super. :oki:
Alu 14'' opony YOKOHAMA 185/50R14
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”