szarpanie na 2 i 3 biegu gdy silnik jest nienagrzany.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
action70
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: Ostrołęka

szarpanie na 2 i 3 biegu gdy silnik jest nienagrzany.

Post autor: action70 »

Witam. Niedawno zakupiłem polo 6N 1.9 D 98r, przejechałem już 2000 tyś km i jak narazie wszystko chodzi jak należy poza jednym małym szczegółem. Tak jak ujełem to w temacie, kiedy silnik jest zimny to na 2 i 3 biegu pojawia się dziwne szarpanie ale tylko po zmianie biegu, trwa ono jakieś 2-3 sek i potem ustaje, czyba że zrobie taki myk że zmienie bieg puszcze sprzęgło i odczekam 2 sek i powoli dodaje gazu wtedy nic takiego się nie dzieje. Na pozostałych biegach jest ok... Bede wdzieczny za porade:) dzięki z góry i pozdrawaim.
Awatar użytkownika
Luki38
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 14 lip 2009, 8:27

Post autor: Luki38 »

D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Lub tu poczytaj http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110 i tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3235
Czyli może sprzęgło dwumasowe do wymiany.
Awatar użytkownika
action70
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: action70 »

Do luki :)
Dzieki za temat ale to napewno nie to...nie ma żadnego stukania tylko poprostu na 2 i 3 biegu pojawia się szarpanie silnika i lekki spadek mocy
Awatar użytkownika
Luki38
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 14 lip 2009, 8:27

Post autor: Luki38 »

W polówkach 6n chyba jeszcze nie montowali koła dwumasowego. W passacie B5 1,9TDI kiedyś wymieniałem (2,500zł).
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="Luki38"]W polówkach 6n chyba jeszcze nie montowali koła dwumasowego[/quote]
Montowali.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

dokladnie w dieslach jest dwumasa
Awatar użytkownika
action70
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: action70 »

To sie zapowiada grubsza robota w takim razie. Ale myśle że poczekam do wiosny bo nie jest to strasznie dokuczliwe jak narazie. Nasówa mi się tylko takie pytanie czemu jak się silnik nagrzeje to ta dokuczliwośc zanika;>??
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="action70"]Nasuwa mi się tylko takie pytanie czemu jak się silnik nagrzeje to ta dokuczliwość zanika;>??[/quote]
A no nie tylko silnik ale i sprzęgło a wiadomo metal sie rozszerza jak sie nagrzeje.
Awatar użytkownika
action70
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:09
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: action70 »

Nie lapie za bardzo o co w tym chodzi. Czyli jak sprzęgło jest zimne to nie łapie i tak się robi?????? Moim zdaniem wtedy powinno być tak na wszystkich biegach a nie tylko na niektórych. Narazie jeżdze czas pokaze czy bedzie się pogarszało czy nie. Jak tak to trzeba bedzie działać. :acute:
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

W linkach co ci podałem wyżej poczytaj wypowiedzi userów na temat szarpania nie tylko opis dwumasy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”