Troszkę info:
- rok 1991,
- silnik 1.3 AAV,
- tłumik końcowy wypruty a raczej "wysypany" bo jak się zerwał to bebechy po prostu wyleciały,
- obniżone zawieszenie 80/60,
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- alu Zender(nie znam modelu) 13x6j z oponami 165/65,
- na tylnej klapie została tylko rejestracja,
- grill bez znaczka,
- białe kierunki przednie, tylne pomalowane Motipem,
- usunięte listwy boczne,
Wnętrze oryginalne, radyjko Pioneer 4000UB, głośniczki w desce też Pioneer, wzmacniacz Signat Roc1, skrzynka Magnat B30.
W planach zostało chyba tylko delikatne "przydymienie" wszystkich szyb i oczywiście utrzymywanie autka w jak najlepszym stanie

Tak się to zaczęło:


Po zmianie grilla, kierunków, z felgą, gładką klapą i seryjnym zawiasem,


No i na dzień dzisiejszy wygląda tak,





Pozdrawiam, oceniajcie, krytykujcie, płaczcie, śmiejcie się, pytajcie itp. :amen: