[quote="Lobuz"]tak oglądam fotki Twojej polówki, już nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz i tak sobie myślę, że z zewnątrz poza grilem bez znaczka, lampami od 6n2, paroma jeszcze detalami, no i zadbanym lakierem to sie niczym nie wyróżnia :niewiem: 
[/quote]
Bo tak ma być 

 nie chcę i nie lubię czegoś co jest nie ori i nie wyszło z pod znaku VW. Dla mnie liczy się dobre koło, sztywny zawias, w miarę mocny silnik, fajne wnętrze, dobre audio i na koniec detale - niekoniecznie rzucające się w oczy 

Na wiosnę wybebeszam wszystko do gołego i oddaje auto do lakierowania i robót blacharskich - tutaj mam parę pomysłów i myślę że wypalą. Być może będzie nowy lakier, jak mnie najdzie to będzie 6n2 front, jak nie to po prostu szeroki z 6n i hokejem z 6n2 gti, do tego klary z in-pro. Mam w czym wybierać bo przez kilka lat uzbierało się "trochę" frykasów do 6n i 6n2. Mam 2 garaże zapełnione po sam sufit i jak się uprę to nawet 2-gą polówkę złoże z tych teili 
 
Każdy frykas jaki chciałem zdobyć już zdobyłem i to często po kilka szt tej samej części. Wszystko oprócz klapy na rynek japoński z kwadratowym wycięciem na rejestracje. To teraz mój cel poszukiwań i nie przespanych nocy 

Do tego jeszcze masa nowych ori części, które też sukcesywnie zbieram i mam zamiar stopniowo wymieniać. Silnik gti postanowiłem zrobić od podstaw na nowych teilach a to kosztuje, szczególnie jak się zaopatruje w aso vw. Dlatego szukam alternatyw i chętnie czesam serwisy aukcyjne inaczej zbierałbym to miesiącami.  Dlatego w silniku nie będzie żadnej używanej części, nawet wał korbowy jest już kupiony nowy w kartonie 

  Chce po prostu włożyć motor i ustawić sobie licznik na 0km ze świadomością, że mam nowy i nie zajechany przez jakiegoś łebka silnik. 
Powoli sobie mogę dłubać, ja to lubię nigdzie mi się nie spieszy 

 Auto robię dla siebie i własnej satysfakcji . Z resztą w przyszłym roku przesiadam się na nowy samochód, więc w końcu będzie większe pole do manewru jeżeli chodzi o moje 6N 
