[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

polo to lekki samochod i roznice 10 koni na bank odczujesz na plus
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

kolunio21
a po co sie pierdzielic, założysz 1.3 i po jakimś czasie stwierdzisz że to mało, polecam przekładke na 1.6 :)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

bruczyk,adr0444,marcintju wy tylko pod uwagę bierzecie wzrost KM a w silniku również bardzo ważne sa Nm AAU ma chyba 75Nm a AAV ma 100Nm natomiast ABU chyba 125Nm
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Jestem coraz bardziej przekonany co do tego swapu:P
A orietuje sie ktoś może jaka jest rozsądna cena za taki silnik(komp+wiązka)?? dodam że bez skrzyni bo akurat posiadam jeszcze jedna zapasową"5";)
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

adam
ja o tym doskonale wiem dlatego laduje 1.6 a nie 1,3 tylko wiesz wiekszosci osob zalezy na czystych kucach a Nm to efekt uboczny tak wiec dlatego o tym nie wspomnialem.
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Dni mojego silnika wlasnie sie koncza. Interesuje mnie wymiana na inny silnik i chyba wybor padnie na 3f. Ale tu mam pewne wtpliwosci : Czy podejdzie bez przerabiania mocowan do budy z 86c? Czy koltktor ssac y zmojego 1.3 GK podejdzie do glowicy z 3f? chodzi mi o to zeby zostawic gaznik bo nie mam ochoty na zabawe z elektronika przekladaniem wiazki pompy itp
Co jeszcze moze niepasowac?
Chyba ze ma ktos jakies inne pomysly/sugestie?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

mocowania sa identyczne... kolektor moze nie podejsc ze wzgledu na prawdopodobnie inne rozmiary kanałow dolotowych
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

No wlasnie wzesniej sprawdzilem w etce online i wszyslo mi na to ze uszczelki maja te same numery ale moglem sie pomylic. Wyszlo mi ze w nz ,3f, py uszczelka ma numer 030129717D a GK Hk itp na numer 030129717D i 052129723D. Czy jest to mozliwe te kolektor podejdzie bez rzezbienia do glowicy??
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

hmm mi kolektor wydechowy z silnika HB podszedł do HZ jak nie wyjmiesz i nie przymierzysz to się nie dowiesz
Obrazek
g
gores2f
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:49

Post autor: gores2f »

czesc wie moze ktos czy silniki 1.3 z golfa II beda pasowac do polo czy maja te same lapy
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

mocowania zawsze mozna wspawac.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

1,3 montowane w golfie 2 HK, MH, NZ, 2G wszystkie montowano w polo
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

nie podszedłby od HB i bodajże HH ale reszta jest taka sama więc powinien podejść
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

hhee, uszczelka ta sama
jednak w 3f ssący masz pod kątem a w GK masz prawie jeżący
jakbyś sprzedawał dekiel głowicy(pokrywe zaworów) od GK to byłbym chętny
silnik 3f wejdzie bez problemu tylko elektrykę i osprzęt będziesz musiał zaaplikowac
2 ludzi wyciągarka, narzędzia i 4-opak browara i po Swapie :)
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

jednak w 3f ssący masz pod kątem a w GK masz prawie jeżący
hmm mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat? jakies foto czy cos? Moze podejdzie inny kolektor?

jakbyś sprzedawał dekiel głowicy(pokrywe zaworów) od GK to byłbym chętny
Pomyslimy - bede pamietal jak cos.

silnik 3f wejdzie bez problemu tylko elektrykę i osprzęt będziesz musiał zaaplikowac
No wlasnie tego chce uniknac, myslalem nad wsadzeniem webera zamaiste felernergo pierburga

2 ludzi wyciągarka, narzędzia i 4-opak browara i po Swapie brzmi zachecajaco ;p

-- Wto Gru 01, 2009 9:13 pm --

Ludzie, jak wyglada sprawa wsadzenia 3f z wtryskiem na miejsce gaznikowca? Jak wyglada sprawa pompy paliwa? w 3f sa dwie tak? jedna w baku a druga przy silniku? Bo cholera teraz nie jestem pewny ale mnie sie wydaje ze u mnie jest tylko jedna pompa - napedzana mechanicznie przy silniku. Czy bedzie wielki problem z ew. zalozeniem tej drugiej?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”