dużo pali...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

A po co instalacja gazowa. Jak na oponach o rozmiarze zalecanym przez producenta i dobrze wyregulowanym gazniku można w trasie zejść do 5 litrów i wcale nie trzeba być zawalidroga. W mieście 7 na ten silnik to niestety norma.

W innym temacie wrzuciłem link do francuskiego forum gdzie jest fotomanual o regeneracji gaznika z HZ.

Policz koszt montażu gazu. Oblicz różnice w kosztach jazdy na gazie i benzynie. Zobacz ile robisz kilometrów w ciągu miesiąca. I oblicz ile czasu minie zanim się gaz zwróci.

Regeneracja gaznika też kosztuje ale mniej niż założenie gazu
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

zupełnie nie warto, chyba że byś kombinował z jakąś używką
(ktoś sprzedaje z forum za 300) i sam założył ale to jeszcze sie trzeba bujać z legalizacją etc i wiadomo że gaz potrafibyć problematyczny w użytkowaniu.
już lepiej byś zrobił jakbyś przeswapował diesla
Obrazek
Awatar użytkownika
zbik
KANDYDAT
Posty: 370
Rejestracja: 15 wrz 2009, 7:50

Post autor: zbik »

witam mi polo bierze lekko 10L , i to nie przy ostrej jezdzie :crazy: ale mam oponki 195/45mm i 225/40mm i gaźnik do regulacji,ale jak na trasie wyłączyłem ssanie i jechałem na 4biegu 80-90km/h to nie było tragedii

Lpg bedzie Ci sie opłacało jak robisz dużo kilometrów w trasach
moje MK 1

http]
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

oj LPG odradzam silnik szybko opada z sił ;/ w starych rocznikach i wiecej pali szybko podzespoły idą sie pasć> dobra regulacja gaźnika i oszczedna jazda :D (ja sam se gaźnik w 1.1 wyregulowalem i w mieście spalał mi max 7l przy butowaniu
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

też myślę że przy takich małych silniczkach się nie opłaca
lepiej robić regulację gaźnika czy tam się na jakieś wtryski przerzucić
chyba że się kupi z gazem to już się korzysta wiadomka.
Obrazek
f
fiksxtc
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2009, 13:16
Lokalizacja: ZIELONA GORA

Post autor: fiksxtc »

witam podobnie ma moja polonia w miescie 10-12litra i trasa tak 8 , nie mam pojecia dlaczego tak jest jak narazie sprawdzilem sonde lambde i dziala poprawnie , mysle nad wymiana monowtrysku

a polonia 86c ps. kombi silniczek aak 4 skrzynia 90rok
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

fiksxtc
Proponuje byś przeczytał manuala autorstwa kolegi rat4 pt.
Oszczędzaj paliwo czyli manualne ssanie do polo
Obrazek
f
fiksxtc
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 26 lis 2009, 13:16
Lokalizacja: ZIELONA GORA

Post autor: fiksxtc »

juz sam nie wiem co z tym zrobic bo polonia wcina lekko 15 na 100 przy ekonomicznej jezdzie wymienie monowtrysk i zobzcze czy bedzie poprawa
m
mar-zik
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2009, 8:41
Lokalizacja: Wierzchosławice/Tarnów

Post autor: mar-zik »

no po zalożeniu opon zimowych 155/70 r 13 spalanie spadło i teraz faktycznie pali zadowalajaco, wiec chyba mam glowna przyczyne mojego problemu :D
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

ja to takie kapcie mialem na lato:P
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”