sam się nie skasuje, ale można go usunąć bez wizyty w serwisie lub podpinania kompa. Robi się to w ten sposób:
X przycisk prawy (jest tylko jeden)
Inspekcja olejowa – OIL
1. Wyłączyć zapłon
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
3. Włączyć zapłon,
4. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -",
5. Zwolnić przycisk X,
6. Wyłączyć zapłon.
Inspekcja serwisowa – INSP
1. Wyłączyć zapłon1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
2. Włączyć zapłon,
3. Przytrzymać przycisk X przez minimum 10 sekund, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -" lub "OIL",
4. Zwolnić przycisk X,
5. Wyłączyć zapłon.
powinno działać
