[quote="Passlandis"]Dziękuję :oki:
[quote="mocus"]tylko jest jedno ale

trzeba sprawdzic czy w obu kablach biegowych idzie to samo napiecie na wentyl bo jak na pinie z wolniejszego biegu idzie mniejsze to ci bedzie nie dochladzac silnika jesli akurat wybierzesz ten pin - u mnie sie popsul czujnik i chlodzilo tylko z biegiem wolnym - efekt, pare minut z predkoscia powyzej 100 - 110 i temp nie umiala sie wychlodzic ze 110 stopni a wentyl wlaczal sie co chwila niestety nieporadnie bo niewiele zdzialal

[/quote]
Kolego, napięcie instalacji samochodowej wynosi 12V zatem niemożliwe jest podawanie większego napięcia na wentylator bo wyższego nie ma

Tajemnica większej prędkości polega na tym, że w silniku wentyla uruchamiają się dodatkowe uzwojenia, załączane przez dwubiegowy czujnik temp. dzięki czemu szybciej się kręci :hello:[/quote]

dziekuje za wyjawienie owej tajemnicy

nie mialem na mysli ze napiecie bedzie wyzsze niz 12V tylko ze na jednym biegu moze byc nizsze dlatego wlasnie kreci sie wolniej a na drugim wyzsze czyli te 12V i keci sie szybko ale to jakies tam moje gdybania i propozycja diagnozy ktora jak mysle gdyby sam zlozyciel tematu zastosowal sobie chocby od tak z ciekawosci to szybko rozwial by watpliwosci gdyby na obu pinach znalazl 12V

ja nigdy tego nie mierzylem dlatego pozwolilem sobie zagdybac

:hello: