No moim skromnym zdaniem również. Miałem podobne objawy jak ragiern, do tego wystarczyło włączyć ciepłe powietrze i silnik tracił temperaturę. Czyli takie objawy jak u kilku osób z forum. Wszystko wskazywało na termostat. Dzisiaj wymieniłem go razem z króćcem i problem jak ręką odjął. Nagrzewnica na 4 biegu a temperatura nawet nie drgnie. Jedyny problem jaki miałem, to objechany gwint na dolną śrubę łączącą króciec z obudową termostatu (śruba kręciła się cały czas), przez co nie było docisku i lało się w tym miejscu jak z kranu na skrzynie

. Musiałem trochę pokombinować, co by śruba docisnęła króciec do obudowy. Póki co nie sika płynem, ale będę musiał monitorować sprawę. O tym problemie pisał wcześniej Dziadek13:
[quote=""Dziadek13""]I sprawdż te gładzie tam możesz mieć problem bo nie dokręcisz nawet nowego,czekać cie będzie szlifowanie.

[/quote]