WYCIEK ROPY PRZY PRZEWODACH Z WTRYSKÓW?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
koniu003polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 14 lis 2009, 15:07
Lokalizacja: Tychy

WYCIEK ROPY PRZY PRZEWODACH Z WTRYSKÓW?

Post autor: koniu003polo »

witam.
http://img5.imageshack.us/i/mg1222.jpg/ Obrazek
http://img194.imageshack.us/i/mg1224.jpg/ Obrazek

na zamieszczonych zdjęciach zaznaczyłem miejsce gdzie cieknie ropa. Sprawa jest poważna, gdyż kapie prosto na silnik i boję się że się zapali albo coś. wydaje mi się że po prostu te 'przewody' są już stare, gdyż zewnętrzna materiałowa warstwa jest przetarta i widać gumowy wężyk.

Co to dokładnie jest? jak szukać części zamiennych?

Dzięki za pomoc.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

obstawiam ten wezyk gumowy sciagnij go obetnij kawalek co byl nasuniety i wsun spowrotem
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

Nazywa się to "wężyki przelewowe wtrysków". Kupisz w każdym motoryzacyjnym, sprzedawane na metry. 1m kosztuje 5-9zł, zależy jaki przewód kupisz.
Obrazek
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Nie masz, co shizować po prostu tak się dzieje - guma parcieje od temperatury i ropy, podjedź do sklepu z częściami samochodowymi i kup nowy wężyk.
Sprzedawany jest na metry, nie pamiętam dokładnie, ale chyba 0,75 w oplocie cena ok 7zł.
1 metr Ci wystarczy i jeszcze trochę zostanie w zapasie.
Jak byś miał jeszcze obawy to ściągnij stary na siłę, utnij takiej samej długości nowy i załóż :amen:
k
koniu003polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 14 lis 2009, 15:07
Lokalizacja: Tychy

Post autor: koniu003polo »

aaaa czyli bez problemu da się go wymienić. super. w poniedziałek podjadę do sklepu.

najzwyczajniej w świecie chwycić za wężyk i pociągnąć?
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

Dokładnie tak, ciągniesz mocno, ciagniesz, on wyjdzie. Później bierzesz kupiony, zniego ucinasz taki sam i wciskasz mocno w miejsce tamtego. Ot cała filozofia
Obrazek
k
koniu003polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 14 lis 2009, 15:07
Lokalizacja: Tychy

Post autor: koniu003polo »

dzięki;]

a powiedzcie mi jeszcze od czego są te aluminiowe srebrne 'przewody' które wchodzą też do wtrysku?
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

[quote=""koniu003polo""]a powiedzcie mi jeszcze od czego są te aluminiowe srebrne 'przewody' które wchodzą też do wtrysku?[/quote]
Od pompy wtryskowej - wysokiego ciśnienia

Polecam przeczytać wszystkie moje posty na temat tego modelu :amen:
k
koniu003polo
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 14 lis 2009, 15:07
Lokalizacja: Tychy

Post autor: koniu003polo »

wężyki wymienione. rzeczywiście filozofii dużej w tym nie było :) w sklepie za metr wężyka przelewowego w oplocie zapłaciłem 8 zł ;)

Temat do zamknięcia
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”