POLO 6N ROCZNIK 1998 NIE ZAPALA

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
brzoza120
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:33

POLO 6N ROCZNIK 1998 NIE ZAPALA

Post autor: brzoza120 »

LUDZIE POMOCY! JESTEM TU NOWY, ALE PRZEJRZAŁEM JUŻ CAŁE FORUM W WZDŁUŻ I W WSZERZ I NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI CO JEST Z MOIM POLO.

OTÓŻ OSTATNIO BYŁY PROBLEMY Z ODPALANIEM (PODEJRZENIE PADŁO NA KOSTKĘ STACYJKI) ALE JAKOŚ ODPALAŁ, JAK DOSTAŁ ISKRY I ZAPALIŁ TO CHODZIŁ BEZ ZARZUTU. W NIEDZIELĘ JEDNAK PRZESTAŁ CHODZIĆ, DO ZNACZY, ROZRUSZNIK KRĘCI ALE NIE CHCE ZAPALIĆ. ROBIONE BYŁY NASTĘPUJĄCE RZECZY:
1. WYMIANA KOSTKI STACYJKI I USUNIĘCIE LUZÓW (TERAZ CHODZI AŻ MIŁO),
2. SPRAWDZENIE PRZEKAŹNIKA - DZIAŁA,
3. SPRAWDZENIE POMPY NA KRÓTKO - DZIAŁA, NAWET PO NAPEŁNIENIU POMPY ZAPALIŁ ALE POCHODZIŁ DO MOMENTU WYPALENIA PALIWA,
4. ŚWIECE OK.
5. BEZPIECZNIKI OK.
6. PALIWO W BAKU JEST,

NAPRAWDĘ NIE WIEM CO MOŻE BYĆ, DODAM JESZCZE ŻE AUTO MA ZAŁOŻONĄ INSTALACJE GAZOWĄ SEKWENCYJNĄ SEQUENT 24. PROSZĘ O POMOC, PODEJRZEWAM ŻE ODPOWIEDZIALNA MOŻE BYĆ SONDA LAMBDA ALE WOLAŁ BYM UNIKNĄĆ KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z JEJ WYMIANĄ.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

a moze cos z immobilajzerem ? skoro wszystko działa to on moze nie puszcza ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

[quote=""suhhar""]a moze cos z immobilajzerem ? [/quote]
Immo w 6N dziala tak, ze zapalasz bez problemu kazdym kluczykiem, po czym auto po 3 sekundach gasnie. Przynajmniej tak u mnie sie dzieje, jak nie pusci kluczyka.
Awatar użytkownika
brzoza120
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:33

Post autor: brzoza120 »

Imo raczej nie bo on wo gule nie zapala, rozrusznik kręci aż milo, ale nie łapie, przy przekręceniu stacyjki nie załącza się pompa, ale była sprawdzana i działa, przekaźnik też więc nie mam pojęcia dlaczego nie zapala, instalacja gazowa odpada bo i tak zawsze odpala się na benzynie a na gaz przełącza się po nagrzaniu do 30 stopni. Tak jak pisałem po uruchomieniu pompy na krutko i napełnieniu jej paliwem silnik zaskoczył, wypalił to co miał i zgasł dalej pompa nie zadziałała. Już naprawdę nie wiem co robić.

Czy immobilazer może blokować pompę? Czy można go jakoś odłączyć?
k
ko-ma
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 21 lis 2008, 15:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: ko-ma »

Sprawdź, czy elektrozawór paliwo/gaz jest zasilany i czy otwiera ( osobiście poiminął bym go na próbę kawałkiem wężyka )
G
Golas
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:33
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Golas »

Moje mialo problem z zapalaniem z 3 powodow i wszystkie zostaly wyzej wymienione. Jak immobilazer dawal w dupe to autko odpalalo i natychmiast gaslo, wyczyszczono styki i bylo ok. Potem byla kostka, jak chcial to palil jak nie to krecil i krecil i ni cholery, wymienilem kostke, ale dalej mial humory. Wiec kupilem przekaznik, zaczalem rozbierac ale sie okazalo ze aby go zmienic trzeba zerwac sruby na kierownicy itd. wiec pogrzebalem przy nim i nie wymienilem. Nowy przekaznik woze prawie rok w schowku a stary dalej dziala. To byly pasujace objawy do tego co opisujesz, ladnie krecil, ale nie odpalal, pompa tez nie startowala, a gdy juz ja bylo slychac to wiadome bylo ze odpali.
PS. W firmowym Iveco mialem awarie jakiegos wspomagania pompy i tez sie cos takiego dzialo, ale to jest 3 litry diesel wiec nie wiem czy w polo jest takie cosik.
Polóweczka była...jest Octavka.
Awatar użytkownika
brzoza120
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:33

Post autor: brzoza120 »

A może wiecie jak można awaryjnie zapalić auto na samym gazie? Auto ma ustawione zapalanie na benzynie i nie wiem jak odpalić odrazu na benzynie, moja instalacja to BRC SEQUENT 24, jeżeli chodzi o ten wężyk to wystarczy odłączyć wężyki od paliwa i połączyć je ze sobą? Trochę poczytałem i imo na pewno nie bo blokuje zapłon a nie pompę.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

brzoza120
nie jestesmy ślepi a tymbardziej dobrze slyszymy :) wylacz CAPSA !!
Awatar użytkownika
brzoza120
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:33

Post autor: brzoza120 »

ok sorry :piwo: ale od tygodnia jestem już bez auta i psychika mi siada :grin: a co do auto to bez mechanika się pewnie nie obejdzie
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

przecież sam opisałeś usterkę w punkcie 3 -pompa nie podaje paliwa
może elektrozawór ale na pewno ten kierunek trzeba oblukać dlaczego
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
Awatar użytkownika
brzoza120
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 lis 2009, 16:33

Post autor: brzoza120 »

elektrozawór ok, na 99% poszła centralka sterująca od LPG, przy załączaniu dziwnie buczy, i pewnie blokuje dopływ benzyny (przewód paliwowy jest pusty mimo że bak pełen, dopiero przy wymuszonej pracy pompy trochę benzyny dostał), koszt wymiany spory ale mam nadzieję że będzie ok

-- Pon Lis 23, 2009 6:43 pm --

Temat do zamknięcia.

Bo sprawdzeniu wszystkich elementów zapłonu i przepływu paliwa poddałem się :shock:
Po sprowadzeniu elektryka samochodowego okazało się że przyczyna leży w alarmie który się zje*** i zablokował zapłon :grin: naprawa 50 zł i po problemie. Teraz alarm wo gule nie odłącza zapłonu, bo po co :oki:

Dzięki wszystkim za rady.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”