[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

hhee przekłądka na diesla niebędzie taka łatwa
kaseta zmiany biegów do zmiany, skrzynia, silnik, bak, licznik, wiązka silnika, wydech (kolektor konieczny resztę można co prawda zostawić)
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

bede mial cale polo dawce wiec luzik :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

A fiesta to co, żilet :D ?
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

fiesta lata jak odzutowiec.. juz prawie cała pospoawana :D wiec zostaje.. bratu w polo bede wsadzal 1.3D zamiast paliwozernego HZ :cool2:
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
marekznh
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 24 gru 2008, 18:19
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marekznh »

Witam to mój pierwszy post więc za wszystkie niedociągnięcia przepraszam (młody jestem to się uczę :D )



A teraz konkretnie. Mam okazje kupić tanio po remoncie silniczek VW z wartburga 1.3. Obecnie w poli mam 1.0 na jednopunkcie ze skrzynką 4 biegową. Pytanie jest następujące. Czy ta skrzynia co mam i osprzęt podejdzie do tego silnika czy muszę dobrać z czegoś. Jeżeli ta druga opcja to z czego??
VW das auto ;)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wartburg byl na gazniczku. a ogolem to jest to samo co w polo.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

najlepiej przełóż bez problemu tego 1.3 ale zostaw kolektor z jednopunktem i nie baw się w gaźnik skoro nie musisz ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

qboslavo
a nie sadzisz ze mono z 1.0 bedzie troszke malo paliwka dawac do 1.3??
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

nie ma z tym problemu... wystarczy zalozyc komputer z aav... cena na szrocie ok 50zl...
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Powinno ci pasować wszystko,bo to jest bliźniaczy silnik.Moja polowka dawała sobie radę na wtrysku od 1.0 i sterowniku, w tej chwili został tylko sterownik i też daję rade sobie, ale i tak jeżdże na gazie
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote="bruczyk"]a nie sadzisz ze mono z 1.0 bedzie troszke malo paliwka dawac do 1.3??[/quote]

U mnie 1.6 AEA chodził na kompie z 1.3 ADX całkiem całkiem :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

[quote="Skfarek"]całkiem całkiem[/quote]
ale nie tak jak powinno??
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Różnica taka że na kompie z 1.3 jak dla mnie mniej płynnie chodził.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Witam wszytskich,
Mam pytanko odnośnie swapu obecnie mam 1.0 i mam dawce 1.3 55km. Moje pytynko brzmi jakie są plusy i minusy takiego swapu? czy warto się bawić w zmainę? czy bedzie znaczna różnica w mocy? z góry dziekuje za wasze wskazówki napewno się przydadzą:) Dodam że silnik z całym osprzętem i w dobrym stanie (do teraz na chodzie):p
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

1.3 55km powinien palic mniej jak 1.0 (lepsze dopasowanie mocy do wagi)
napewno bedzie Ci sie lepiej jezdzic w trasie, przy tej wadze 10 km to juz sie czuje.
elastycznosc tez Ci wzrosnie

a co do oplacalnosci to zalezy jakie koszta.

i ktory silnik

minusow ja tam nie widze. wszyscy daza do wiekszej ilosci kucy a SWAP ma to do siebie ze jest najtanszym rozwiazaniem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”