
MODEL: Polo G40
SILNIK: PY
MODY POD MASKA: sprezarka po regeneracji + rozwiert RS, kolko 65mm, chip SLS'a, swiece BOSCH W4DP0, przerobiona puszka filtra + wkladka Pipercross'a, wypolerowana pokrywa zaworow, wypolerowany kolektor ssacy od 3F, przepustnica 48mm + talerz bez pieskow, IC od BMW (wejscia przerobione na alu), usuniety katalizator, koncowy tlumik przelotowy
ZAWIESZENIE: Koni + H&R, rozporka alu przod, stalowa z tylu
UKLAD HAMULCOWY: seria z G40, jarzma od GT, tarcze przod nawiercane i nacinane Mikoda, klocki Textar
KOLA: PLS Hockenheim, przod 7,5" ET 20 - rant 2", tyl 9" ET 5 - rant 4", opony Continental 175/50/13
NADWOZIE: usunieta wycieraczka tyl, male lusterka, reszta seria
WNETRZE: seria + 3 dodatkowe zegary VDO (cisnienie i temperatura oleju, ladowanie) oraz wskaznik cisnienia doladowania AutoGauge Smoke
AUDIO: brak
Zmiany przeprowadzone: Auto kupione jako calkowita seria za smieszne pieniadze, zmiany opisane wyzej, na pierwszy rzut sprezarka pojechala do regeneracji do Dara, ktora jak sie okazalo byla w bdb stanie, pozniej doszly kola PLS Hockenheim i zawieszenie Koni+H&R. Powoli kupowalem reszte gratow i Polo wyglada jak wyglada
Plany: wiecej szmocyyyy

Zdjecia po zakupie:
Pazdziernik 2008







Tak przejezdzilem sezon:




Troche polereczki:
Kolektor od 3F'a


Pokrywa zaworów



Pazdziernik 2009 - zmiana rantow tyl -> 4"




Jeszcze taki fant czeka na montaz:
