vw polo 1.3 adx

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tomekpolo
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:07

vw polo 1.3 adx

Post autor: tomekpolo »

witam:) Moje polo 1.3 adx jest bardzo słabe. ma niby 55 km a chodzi jak polo 1.0 45 km. A może ten silnik ma tak chodzić? max prędkość to 145? uważam ze to trochę za mało.. Przychodzi mi taka myśl do głowy: czy może to być wina elektrycznej pompki w baku? bardzo glośno ona pracuje... przed odpaleniem bardzo głośno pompuje paliwo.. i czasami na skrzyżowaniu gdy stoję słyszę jak piszczy... nigdy nie jeździłem innym takim polo z takim silnikiem wiec nie wiem.. duza jest różnica miedzy 1.3 a 1.4 8v? jaka powinna być prędkość max 1.3 adx?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Mój przed problemem z pierścieniami jechał i 160.
Teraz i tak do 150 sie bujnie.
Powodów może być wiele.
Jaki przebieg, kiedy zmieniałeś świece i filtr paliwa? Zmierz pobór prądu przez pompę (łatwe amperomierzem cęgowym), albo ciśnienie paliwa i wydajność pompy (trudniejsze).
Sprawdzałeś VAG'iem? Ile Ci pali?

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
t
tomekpolo
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:07

Post autor: tomekpolo »

Przebieg to 220 tyś. Kupiłem go w maju i zmieniłem świece, kable, kopule, palec filtr powietrza, oleju i oczywiście olej.. wydaje mi się ze ma słabe przyspieszenie.. W twoje Cooyon jak się spisuje? Pali w granicach 8 litrów, czasami zjedzie poniżej 7 przy bardzo spokojnej jeździe na długiej trasie.. a jak mu cisnę to potrafi 9 tez spalić:) Jak się ogólnie spisuje ten twój silnik? Odkąd go kopiłem to już tak chodził... zrobilem 9 tys km i jest bezawaryjny.. olej bierze minimalnie.. na 5 tyś km dolałem setke oleju..
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Mój ma 250 kkm i padnięte pierścienie na trzecim cylindrze - bierze olej (0,5l/1000km) i czasmi nie chce się rozpędzać.
Pali w lecie 6,3 teraz 7,3 w cyklu 6km miasto potem 20 km trasa. Na trasie zszedłem do 5,2 przy prędkości na poziomie 100 km/h.
Generalnie super auto. Szukam następnej poli:)

Jak wyglądały świece jak wymieniałeś? Czarne, szare, ceglane, wszystkie takie same?
Podłącz się pod VAG'a, jak bedzie czysto sprawdź kompresję (włącznie z testem mokrym) - cos mu dolega - na bank.

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
t
tomekpolo
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:07

Post autor: tomekpolo »

Bardzo mało Ci pali.. a wszyscy narzekają ze te silniki pala nawet 11 litrów.. mi max spalił 8.. jak podpinałem pod VAG'a było czysto... może to być wina tej pompki? strasznie głośno pracuje.. u Ciebie tez?

-- Czw Lis 05, 2009 4:50 pm --

przepraszam.. max 9
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Czasem słychać ją przed odpaleniem auta. Sprawdziłem pobór prądu - około 5A, więc odpuściłem temat.
Poza tym wydaje mi się, że jeśli pompa podaje miej paliwa, to powinien mniej palić.
Przy VAG'u mówisz, że błędów nie było. A jak wyglądały wartości w blokach pomiarowych? Oscylacje sondy i temperatura silnika (ale ta w ECU a nie na desce :D )?
Jeśli powyższe w normie to sprawdzaj kompresję. Mały koszt a wiele informacji - niestety czasami smutnych, ale przynajmniej nie wydasz kasy na marne.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
t
tomekpolo
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:07

Post autor: tomekpolo »

To mój taki znajomy go podpinał pod VAG'a.. Mówił ze wszystko w porządku.. Ja myślę że zacznę od tej pompki.. Nigdy jeszcze nie słyszałem w jakimś samochodzie tak głośnej pracy.. i zmierzę kompresje tak jak kolega mówi:)
Awatar użytkownika
Rafałwzw
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 76
Rejestracja: 06 wrz 2009, 12:32
Lokalizacja: Zwoleń

Post autor: Rafałwzw »

Hej.Też mam takie polo 1.3 na gazie. Kupiłem pól roku temu i założyłem gaz przebieg to 201000. Pali nawet i 11 gazu ale ja głównie jeżdże w mieście na trasie schodzi do 7 mniej mi nie spalił też sie buja 150 max na gazie i demonem szybkości nie jest. w końcu to 55 kucy. PZDR
Polo 6n 1.3 ADX 55km 1994 LPG
Seat Leon 1m 1.9tdi ASZ 130km 2004
Bmw e46 318i 1.9 118km 1999 LPG

Światem rządzą trzy żywioły]
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”