[6N] Obroty...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""MaGik.BIZ""]A może poprostu histeryzuję i nie warto tego wymieniać?[/quote]
Zostaw tak jak masz obroty masz dobre to silnik 1.0 nic nie wymieniaj.Jak by ci obroty rosły 900,950,1000 to by znaczyło że ci silnik marznie i komputer włącza ssanie lub masz niedogrzane powietrze z krućca filtra zassysanego powietrza z kolektora i mieszanego z zimnym.Tak że robiąc adaptacje przepustnicy nie zapominajmy o czyszczeniu tego czujnika temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

nie zapominajmy o czyszczeniu tego czujnika temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym.
tak BTW a jak go z tamtąd wydrzeć? widziałem tam tylko wtyczkę, może jakieś wskazówki jak to zdemontować, czyścić i czym to potraktować aby nie zepsuć? :scratch: pytam bo mam spore zdolności destrukcyjne i nie chcę tego popsuć
civic r18a2/407 1,6 HDi
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Tam masz dwie śrubki trox i go w całości wyjmujesz będzie cały w marasie tak jak brudna była przepustnica można go potraktować benzyną estrakcyjną i przedmuchać powietrzem.
Obrazek[/quote]
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Roger that!
dzięki, trzeba będzie pobadać to wszystko tylko najpierw muszę multimetr kupić... :blush2:
civic r18a2/407 1,6 HDi
P
POLO BUBU
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 29 paź 2009, 21:32

Post autor: POLO BUBU »

u mnie jest podobnie jak co roku obrotu wskakuja na 1000 a pozniej spadaja na 900 i jest oki chodzi cichutko i jest oki
M
MaGik.BIZ
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:07

Post autor: MaGik.BIZ »

Obrazek

Panowie nie sądzicie, że to jednak troszkę za mało?
Proszę o szybkie odpowiedzi co najlepiej teraz zrobić, bo jutro jest jedyny dzień kiedy będę mógł "po znajomości" naprawić autko. Od piątku w będą tam kontrole i nie obejdzie się bez zakładania zleceń i co za tym idzie więcej zapłace :(

ps. temperatura była równo na 90, zdjęcie przekłamuje :P
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""MaGik.BIZ""]Panowie nie sądzicie, że to jednak troszkę za mało?[/quote]
Jest ok. Dla twojego silnika bieg jałowy wacha się między 650-750 obr/min. Także ja bym nic nie ruszał.
Awatar użytkownika
Pers
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:16
Lokalizacja: WGR

Post autor: Pers »

Ja znowu mam taki problem, że obroty mi spadają i gaśnie silnik przy redukcji biegów. Wystarczy, że np. mam wrzucony 3 bieg, wciskam sprzęgło i obroty tak spadają, aż gaśnie samochód, wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej. Czy to wina przepustnicy? Mam silnik 1.4 8V
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""Pers""]wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej[/quote]
bardzo madre postepowanie :) tylko czekac az pasek przeskoczy :banghead: :banghead:

wyczysc przepustnice i adaptacja
Awatar użytkownika
Pers
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:16
Lokalizacja: WGR

Post autor: Pers »

[quote=""Paffcio""][quote=""Pers""]wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej[/quote]
bardzo madre postepowanie :) tylko czekac az pasek przeskoczy :banghead: :banghead:

wyczysc przepustnice i adaptacja[/quote]
Dzięki za radę, nie zdawałem sobie sprawy z tego, że takie "odpalanie" może szkodzić.
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

gdzie jest napisane jaki silnik powinien mieć ile obrotów? bo u mnie z rana ma 1100 na ssaniu a później powoli opada do 900
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""dumle""]gdzie jest napisane jaki silnik powinien mieć ile obrotów? bo u mnie z rana ma 1100 na ssaniu a później powoli opada do 900[/quote]
Napisane jest to w eTECH na przykład. Jak ktos ma pod ręką to może sprawdzić.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Obrazek
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

ok dzięki, to się chyba mieszczę w normie, przynajmniej na ciepłym :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”