Wymiana filtru przeciwpyłkowego

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Z
Zing
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 12 paź 2009, 7:45

Wymiana filtru przeciwpyłkowego

Post autor: Zing »

Witam gdzie w Polo 6N 99r. znajduje sie filtr przeciwpylkowy??
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Pod podszybiem - jak staniesz przed autem to z lewej strony. Musisz je zdemontować i pod spodem w takim plastikowym korytku czai się filtr.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

ten filtr jest prostokątny, z filtrona o symbolu bodajże K1010
civic r18a2/407 1,6 HDi
Z
Zing
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 12 paź 2009, 7:45

Post autor: Zing »

Skfarek ja to myslalem ze ten filtr znajduje sie wew samochodu pod schowkiem od strony pasazera ale chyba tak jest w 6N2.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Zing""]Skfarek ja to myslalem ze ten filtr znajduje sie wew samochodu pod schowkiem od strony pasazera ale chyba tak jest w 6N2.[/quote]

w 9n/9n3 jest pod schowkiem
W 6n/6n2 jest w podszybiu od strony pasażera i wymienia się go tak:

http://www.kampfkeks.com/Reparatur_Luftfilter.html
Z
Zing
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 12 paź 2009, 7:45

Post autor: Zing »

Dziekowac Panowie za pomoc.
Awatar użytkownika
Pestka772
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 13 paź 2009, 19:01
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Pestka772 »

Mam pytanie co do filtra jaki lepiej wybrać zwykły czy węglowy, kolo w sklepie mówił że węglowy jest bardziej wydajny i na dłużej wystarczy a jego cena jest dwukrotnie większa od zwykłego.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Ja na zime zakładam na ramke ze starego filtra rajstopy damskie po to żeby tam nic nie wpadło,a po za tym jest leprzy przepływ powietrza a w zimie sie nic nie pyli no i szyby nie parują a wilgotny filtr pyłkowy jak ci zamarznie nic ci nie przpuści.Na wiosne zakładam filtr pyłkowy węglowy.
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

hmm a co najlepiej zrobić na parujące szyby bo mam tak że autko zostawie na polu i przyjde do niego za 2godziny i mam zaparowane szyby jak tego uniknąć? to jest coś z tym filtrem nie tak ? (dodam że nikogo nie ma w aucie żeby oddychał
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Niczym dojeżdzasz do celu to wyłącz ciepły nawiew i puść zimny a jak będziesz wychodził z autka troszke go przewietrz.Sprawdż czy gdzieś ci woda nie stoi w aucie np wilgotne dywaniki i jak masz ciepło w kabinie to wszystko schnie i masz pare na szybach dlatego ważne jest przewietrzenie autka z ciepłego auta.Parują też wtedy kiedy masz nieszczelną nagrzewnice.Teraz masz pare a jak przyjdą mrozy to masz szron na szybach i pomarznięte uszczelki.
Awatar użytkownika
tom_1612
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2010, 21:51
Lokalizacja: słupsk

Post autor: tom_1612 »

Pozwolę sobie, odświeżyć temat, mam pytanie co do parujących szyb, w deszczowy dzień szyby nie parują mi aż tak mocno, lecz po włączeniu nawiewu na szybę wszystkie stają się normalnie mleczne, odparowują dosyć długo dobre 10-15 min i to nie do końca. A powietrze obojętnie, czy puszczę ciepłe czy zimne za każdym razem jest mgła. Czy to tylko filtr kabinowy czy może coś więcej???
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

Zacznij na pewno od filtra, jeśli go nie wymieniałeś. Dodatkowo dobrze umyj szyby jakimś płynem do tego przeznaczonym.
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
r
razdwatrzy
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 kwie 2010, 8:40

Post autor: razdwatrzy »

[quote=""tom_1612""]po włączeniu nawiewu na szybę wszystkie stają się normalnie mleczne[/quote]

znajomy tak mial w seacie za makabrycznie zaparowywaly po wlaczeniu wiatraka, okazalo sie ze mial mini dziurke przy nagrzewnicy.
Awatar użytkownika
tom_1612
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2010, 21:51
Lokalizacja: słupsk

Post autor: tom_1612 »

ale co powoduje ta mała dziurka w nagrzewnicy??
Awatar użytkownika
bialas313
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: bialas313 »

Ja też miałem problem w deszczowe dni, nawiew słabo pomagał musiałem w extremalnych wypadkach przecierać ściągaczką, po wymianie jak ręką odjął ale zwykły założyłem
[quote=""Dziadek13""]Ja na zime zakładam na ramke ze starego filtra rajstopy damskie po to żeby tam nic nie wpadło,a po za tym jest leprzy przepływ powietrza a w zimie sie nic nie pyli no i szyby nie parują a wilgotny filtr pyłkowy jak ci zamarznie nic ci nie przpuści.Na wiosne zakładam filtr pyłkowy węglowy.[/quote]
Ale chyba skorzystam z tych porad bo wydają się bardzo sensowne :grin:
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”