Pod maską silniczek benzynowy 1,6 AEE 55kW/75KM w razie potrzeby zasilany gazem CNG z instalacją Landi Renzo. Spalanie 8-9 litrów paliwa, 6-7 gazu. Brak straty mocy na gazie. Jedyny problem to brak stacji.

Autko pochodzi z 98 roku i ma teraz 180tyś a będzie co najmniej jeszcze tyle

Podstawowe wyposażenie: Wspomaganie, klimatyzacja, elektryczne szyby, fotele kubełkowe.
Audio: radyjko pionier, głośniczki DarkBlue
Zawieszenie: jakieś utwardzone VW
W zimie porusza się na 13" stalowych felgach szerokości 155/65 założonymi oponkami Fulda.
Obecnie doszły 15" felgi RH z oponkami TOYO 195/50.
Z rzeczy zrobionych:
- oczywiście paski oleje filtry wiadomo
- ostatnio wymiana termostatu, wody, czujników temperatury
- wymiana sprzęgła
- nowa cewka, kable zapłonowe, świece
- wymiana tarcz hamulców i klocków BOSCH
- elektryczne i podgrzewane lusterka zamiast manualnych
- podgrzewane siedzenia
- podświetlany schowek
- podświetlanie nawiewów panelem elektroluminescencyjnym
- wymienione tłumiki środkowy i końcowy
- przyciemnione kierunkowskazy boczne
- lampy Hella Black Magic
- halogeny
- wymienione kratki
- wytłumienie drzwi
- założone głośniczki DarkBlue (dzieki AOOX)
- założone lusterko fotochromatyczne
- prace lakiernicze
- przyciemniony znaczki
Do zrobienia
- na wiosnę prawdopodobnie wymiana głowicy na DOHC
- czujnik deszczu
- wymiana błotnika (niestety był szpachlowany)
- wymiana deski na wersję po małym lifcie
- zegary od golfa 4 (stare umarły)
- climatronic
- nowy tunel od 6n2
- przy odrobinie szczęścia belka tylna z tarczami
- sprężyny -40/-40
- lampy podświetlające w drzwiach
- przy nadmiarze gotówki lampy przód IN-PRO
jutro wrzucę bardziej aktualne fotki


