Witam,
Ogólnie samochód mój jeździ dobrze i cichutko, ale jak wsiądzie 5 osób do samochodu to słyszę dziwne stukanie chyba z tyłu, gdy najadę na jakaś dziurę, nierówność. Co to może być?
Poza tym warto udać się do mechanika od elektryki? Bo na początku było wszystko ok, a teraz wariuje mi licznik, bo miga podświetlenie z lewej strony, albo w ogóle się nie sświeci, alarm mój "uzbraja" się ponownie gdy nie otworzę przednich drzwi. Wcześniej od razu po otwarciu dioda alarmu się gasiła i było ok, a teraz jak otworzę to dalej się świeci, musze na maska drzwi otwierać, aby się alarm znów nie uzbroił. I jeszcze miałem załączoną lampkę wewnątrz u góry gdy otwierałem drzwi, a teraz otworze i szwankuje, bo albo się świeci, albo nie albo lekko i w ogóle dziwnie działa. A żarówka jest w porządku, bo sprawdzałem.
1. Stukanie z tył przy 5 osobach i najechaniu na dziurę: to amorki walą o odboje i osłonę. Sprawdziłbym czy amorki nie wymagają już wymiany.
2. Podświetlenie w liczniku trzeba sprawdzić. Być może żarówki luźne i popalone. Wyjąć licznik i sprawdzić żarówki.
3. Alarm i oświetlenie szwankuje. Prawdopodobnie uszkodzona krańcówka w drzwiach. Tak przynajmniej wnioskuję gdyż szwankuje i alarm i oświetlenie. (Domyślam się, że alarm korzysta z krańcówek.)
No i jaki classic? (domyślam się, że 6K)
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
to stukanie z tyłu to są 2 opcje:
1. Jedno z mocowań tłumika zeszło i stuka tłumik o metalową część może o belkę czy amorek
2. Zużyta tulejka w tylnym zawieszeniu... do wymiany
Kolega wziął samochód na kanał i powiedział, że stuka mi sprężyna, to może być ta przyczyna, bo kolega sam doświadczony nie ejst i tak mu się wydaje.
Co do elektryki alarm zaczął normalnie działać, ale np. wcześniej jak nie wyłączyłem świateł i otworzyłem drzwi to pikało a teraz zupełnie nic...
I doszedł kolejny problem przecieka mi bagażnik, tylko muszę do tego dość gdzie. mam nadzieję, iż nie od spody, bo teraz w moich okolicach jest sucho, ale góra wyschła, a od spodu koło zapasowe itd. mam mokre...
Widmo no sprężyna stuka bo odboje i osłony wykończone, prawdopodobnie za sprawą padniętego amorka.
Za komplet odbojów z osłonami w InterCarsie zapłaciłem 37zł. Amorki to inna historia.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
Amorki miałem niedawno sprawdzane w stacji diagnostycznej i gość mi powiedział, że są prawie jak nówki i dał procentowe wyniki, co się zgadzało, bo osoba od której odkupiłem samochód mówiła, iż całkiem niedawno zmieniała amortyzatory.
-- Wto Gru 15, 2009 10:09 pm --
Wiem co się stało już z tą elektryką. Okazało się, że przycisk (ten dzyndzelek, który jest wciskany przy zamknięciu drzwi) zacina mi się. On jest wciskany? Jak mogę go wyciągnąć, bo kolega, który ma passata i odkrył mój problem, powiedział, że u niego jest odkręcany, a ja najprawdopodobniej mam wciskany.
Niestety problemu ze stukaniem nadal nie rozwiązałem. A amorki mam w porządku skoro na stacji tak powiedzieli.
Mógłby mi ktoś również powiedzieć jakiej wielkości i gdzie najlepiej kupić emblemat vw na klapę bagażnika z tyłu? Bo ostatnio w nocy ktoś mi ukradł :/
Chciałbym się również dowiedzieć, czy ciężko się zmienia kierunkowskazy? Ponieważ myślałem nad takimi, białymi: http://moto.allegro.pl/item854807895_vw ... mplet.html
[size=99px]Wybaczcie, że piszę tu, ale nie chcę nowego tematu zakładać [/size]
wymiana jest bardzo prosta i nie powinna zająć więcej niż 2min wystarczy odbezpieczyć palcem jeden zatrzask (jak będziesz miał nowe to zobaczysz dokładnie jak wygląda) i delikatnie popchnąć kierunek na zewnątrz sam wyskoczy (potem wymiana żarówki na pomarańczowe w twoim przypadku) aby ją wyjać z kierunku wystarczy obrócić oprawkę o 90stopni i sama wyjdzie
Montaż w kolejności odwrotnej wiadomo :good: