wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworów....

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

wymiana pierścieni, uszczelniaczy zaworów....

Post autor: qkis_ns »

witam , mam problem z zbyt duzym spalaniem oleju ... wymienilem 4 miesiace temu nawet byl przelany a teraz ledwo koncówke bata sięga ;/ ... jaki bedzie koszt naprawy ? i czy moge liczyc jeszcze na jakies dolegliwosci po naprawie lub jakiekolwiek uwagi co do tego. drugim problemem jest strasznie przycinajacy sie drazek zmieny biegów ... tak jakby nie chcial czasami trafic do konca... ehh sypie sie moje polo ;/ a takie fajne autko .....

Polo 1.4 benzyna
1998

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

uszczelniacze zaworowe kupisz komplet 8 szt. (wersja 8V 60koni) za jakieś 80-90 zł
wymiana około 150-200 zł ale tu musisz pojeździć i popytać ile za to ci zabiorą, w sączu chyba węgierska tam gdzie był kiedyś salon opla po tej stronie trochę dalej jest Perfect Service tam koleś się zna na rzeczy zapytaj ile za to weźmie,

co do skrzyni to jest to część która wymaga specjalnej troski jeśli chodzi o polo, często pada simering wybieraka skrzyni biegów, należy to sprawdzać co rok i ewentualnie wymieniać (29 zł w ASO taki simering), olej sobie też warto zmienić co jakieś 60 tyś.
3 litry oleju do przekładni o specyfikacji 75W90, jeśli ci coś haczy to te wodziki co masz pod mieszkiem i na dole przy wybieraku trzeba ewentualnie wyregulować i powinno być OK.
civic r18a2/407 1,6 HDi
q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: qkis_ns »

a slyszalem jeszcze i nie wiem czy to prawda ze po wymianie pierscieni nie mozna samochodu uzywac na wysokich obrotach .... aby sie dotarły czy coś w tym stylu
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

całkiem możliwe że po wymianie nie można go katować, aby wszystko się z czasem dopasowało.
Daj znać jak wymienisz te uszczelniacze i napisz ile cię skasowali
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

no 1500 km spokojnej jazdy po wymianie pierscieni.pomyśl też o planowaniu głowicy i dotarciu zaworów (jak już będziesz mieć silnik rozebrany wtedy warto te dodatkowe rzeczy zrobić
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

według mnie wymniana uszczelniaczy załatwi sprawe
dodatkowo mozna sprawdzic jak wygladaj prowadnice i gniazda zaworow
koszt remantu głowicy to ok 300 zł
czyli nowe uszczelniacze, prowadnice, gniazda zaworow i planowanie
bynajmniej ja tyle w bydgoszczy płacilem
dodatkowo uszczelka pod głowice i mozna rozrzad odrazu zrobic jak wszystko rozebrane
q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: qkis_ns »

mi w sumie o czesci chodzi bo dobry warsztat mam za free to znaczy za mały %browarków ;) dla gosci... no nic trzeba zrobic bo pewnie zajade silnik ? bo prawie bez oleju jezdze... dzieki wszystkim za porade i informacje ! zapraszam na piwko do nowego sacza jak co ;) pozdro
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

to póki co olej dolewaj silnika nie zarżniesz przynajmniej... :D
civic r18a2/407 1,6 HDi
q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: qkis_ns »

no i po naprawie wlasnie wrocilem od mechaników z polówką. poszlo przy okazji duzoo rzeczy do wymianki i naprawy m.in. pasek pompa wody, klocki i szczeki hamulcowe, swiece, uszczelniacze zaworow, pierscienie narazie zostawione w spokoju zobaczymy jak bedzie, 4 litry oleju, uszczelka pod kolektor, plyn do chlodnicy, naprawa rozrusznika i wymiana swiec, i przewodów, no i chyba tyle z tego co pamietam ;p skasowalo mnie to 1200zl i prawie caly dzien w warsztacie. no ale czego sie nie robi dla wlasnej polóweczki
:piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

hmmm tyle roboty zrobionej tanio i szybko, gdzie takich mechanikow dorwałes ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: qkis_ns »

elektronika i mechanika samochodowa jeden z lepszych w Nowym Sączu... akurat szybko bo kuzyn tam pracuje wiec wisz jak to jest ;) ale mam jeszcze hydrauliczne popychacze (szklanki) do roboty.... juz funduszy brakuje... trzeba zrobic bo jak pierd,,, sie rozwalą to pojdzie po glowicy i bedzie kaplica ;/
j
jacoch
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 15 lis 2008, 15:04

Post autor: jacoch »

Goozik napisal:
według mnie wymniana uszczelniaczy załatwi sprawe
dodatkowo mozna sprawdzic jak wygladaj prowadnice i gniazda zaworow
koszt remantu głowicy to ok 300 zł
czyli nowe uszczelniacze, prowadnice, gniazda zaworow i planowanie
bynajmniej ja tyle w bydgoszczy płacilem
mozna wiedziec dokladnie gdzie?
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Pozazdrościc mechaników, jak zaczałeś wyliczankę to stawiałem na 2000zł i tydzień na podnosniku a tu proszę.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""jacoch""]mozna wiedziec dokladnie gdzie?[/quote]

w zakładzie gdzie miałem praktyki jako uczen ;)
koszt pełnej regeneracji głowicy czyli wymiana prowadniec gniazd zaworowych i uszczelniaczy oraz planowanie w gr 500 zl normalnie
[quote=""Borek""]Pozazdrościc mechaników[/quote]

składałem sam on tylko mi zregenerował głowice ;)
q
qkis_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:28
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: qkis_ns »

mobilki a jaki koszt bedzie tych hydraulicznych popychaczy ???

-- Nie Lis 01, 2009 11:48 am --

a teraz checa bo ucieka plyn chłodniczy ;/ .... ciekawe co to ? jak myslicie ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”