Mam parę pytanek dzisiaj zakupiłem polo takie jak w opisie i np ciepłe powietrze mam tylko na szybę a z kratek leci zimne, da się to naprawić albo może moja niewiedza o tym aucie nie pozwala mi tego ustawic?
Drugi problem to strasznie długo grzeją się świece żarowe silnik do 1,3 D.
A na koniec ile może palić taki silniczek bo podobno 5l ropy w mieście? Z tego co mówił właściciel.
Pozdrawiam
Zimne powietrze z bocznych kratek to nie usterka, lecz rozmysł producenta. W podręczniku jest nazywane "świeżym". Aby się grzać, należy przymknąć kratki.
Z tym tłuczeniem to może być wiele przyczyn. Jeśli dźwięk jest metaliczny, to np. końcówki drążków, brak odbojów przy amortyzatorach... Jeśli tłuczenie ma charakter stłumionego dudnienia, to może być wyrobione łożysko któregoś z kół, albo obu jednocześnie. Na drgania kierownicy może mieć też wpływ brak wyważenia kół, rażąco kiepska zbieżność, albo np. wadliwie działające hamulce (krzywa tarcza, zapieczone zaciski, dociśnięte klocki). Oczywiście poza tymi najbardziej intuicyjnymi przyczynami, może to być wiele innych, jednakże opierając się wyłącznie na swoich praktycznych doświadczeniach, tylko te przychodzą mi na myśl. Na początek proponuję pobujać auto na postoju, nasłuchując odgłosów i obserwując, jak przednie amortyzatory radzą sobie z tłumieniem. Jeśli masz możliwość, przyjrzyj się podwoziu, czy nie ma pęknięć na wahaczach i innych elementach zawieszenia.
kurde dzisiaj kolejny problem :glare:
nie świeci kontrolka od grzania świec, polo odpala ciężko, pewnie jutro z rana nie odpali, ma ktoś jakieś info bo pewnie jutro czeka mnie przejażdżka komunikacją miejską :doh: dzisiaj po wymiennie termostatu było ok ale po kilku odpaleniach przestała kontrolka świecić.
aha zauważyłem dzisiaj jakiś urwany przewód od czujnika który znajduję się w głowicy (patrząc z przodu auta to po lewej stronie, tam gdzie jest przepustnica, pierwszy z brzegu ) zielonego pojęcia nie mam co to jest ale po podłączeniu zero poprawy
z tymi swiecami to jeszcze jest jeden patent, rano kontrolka sie swieci i swiece sie grzeja bo nie ma problemu z odpaleniem lecz jesli auto jest zagrzane to kontrolka nie swieci a auto z trudem odpal, trzeba go troche pokrecic zeby zapalil.
jeśli jest tak samo jak w 2f to pod maską tam w podszybiu (stojąc przed samochodem to po prawej stronie) w okolicy silniczka wycieraczek spora kostka jest.
to już wiem gdzie najciekawsze jest to że tam taka metalowa wtyczka od kostki wystaje :glare: i nie mam pojecia gdzie ją włożyć ale jutro na to spojrzę