[6n2] kolejny problem z wycieraczkami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
osocha
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2009, 16:33
Lokalizacja: Wrocław

[6n2] kolejny problem z wycieraczkami

Post autor: osocha »

Witam,
to mój pierwszy post na forum.
Jestem posiadaczem Polówki 1.4 MPI. Autem śmiga się bardzo fajnie, jednak od pewnego czasu mam problem z wycieraczkami.
Podczas pierwszych minut jazdy pracują tak jak powinny, ale po nagrzaniu auta tj. ok 5 minutach zaczynają się problemy. Najpierw zaczynają wolniej działać a później jeśli je wyłączę to nie mogę ich już włączyć. Nie działa pierwszy bieg i bieg przerywany. Trzeci bieg działa bez zarzutu.

pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)
Osocha
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Sprawdź przekaźnik - podstaw z innego.
Drugi od lewej w dolnym rzędzie o ile dobrze pamiętam.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Cooyon"]Drugi od lewej w dolnym rzędzie o ile dobrze pamiętam.[/quote]
Zgadza się. Pniżej foto poglądowe:
Obrazek
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jak nie przekaźnik, to styki w silniku wycieraczek i uzwojenia w nim...
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

a jak można się dobrać do tego przekaźnika? próbowałem wymienić ale nie mieści się tam moja ręka...
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Ja u siebie musiałem wykręcic listwę z bezpiecznikami. Ale mam 6N1. Nie wiem jak jest u ciebie.
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

Już wykręcałem listwę ale nie umiałem go odpiąć... czy jest na niego jakiś sposób czy powinno się go łatwo wyjąć? bo siedział uparty i za nic nie dał się wyciągnąć :)
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

no jest on na wcisk. Nie powinno byc żadnych zatrzasków lub tego typu zabezpieczeń. Może się styki zapiekły??
Tak wygląda przekaźnik od kierunkowskazów. W twoim będzie inny układ bolców ale zasada ta sama.
No chyba że w 6N2 jakoś inaczej zrobili przekaźnik (w co wątpię).
Obrazek
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

no mój z wycieraczek jest taki sam ale chyba się zaklinował... trochę go ruszę i nic!!! jak nie będą chcieli dużo na warsztacie to oddam do zrobienia, niech się męczą
pozdrawiam
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Zablokowany... bo nadtopiony...bo coś w nim padło...?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

no czasem nie działa na pozycji czasowej...(tej w dół) :)
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
o
osocha
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2009, 16:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: osocha »

Ok. Problem rozwiązany [po miesiącu ;)]. Okazało się, że do silniczka dostała się woda. Po osuszeniu i wyczyszczeniu pracuje właściwie.
s
slavo0607
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 14 sie 2009, 18:04

Post autor: slavo0607 »

Witam.
Mam podobny problem z wycieraczkami ale wygląda to trochę inaczej.
Nie działają na pozycji czasowej.
Nie działają również gdy włączę je ze spryskiwaczem - zadziała sam spryskiwacz
Gdy wrzucę 2 czasami działa a czasami nie
3 działa bez zarzutu.
Uszkodzenie pojawiło się nagle bez żadnych wcześniejszych "sygnałów"
Nie zdarza się też żeby zadziałały...
Czy to może być ten przekaźnik - opisany wyżej czy bardziej silniczek??
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”