Osłona silnika 6n.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
SkoreK
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 17 maja 2009, 20:27
Lokalizacja: Kluczbork / Kraków

Osłona silnika 6n.

Post autor: SkoreK »

Hej,
zastanawiam się nad osłona dolną silnika. Wartą ją zakupić na zimę i deszczowe dni? http://www.bazarek.pl/produkt/0/358928/ ... kazja.html
Polo XII.98r. 1.0 50KM AER
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Przepisałem z innego tematu mój post.
Tak tą samą mam tylko musiałem tą małą osłone od paska pozrządu odkręcić i do garażu dać a śrubki do nowej bo w tej nowej już ona jest musisz jeszcze dołożyć dwie śrubki chyba 8mm i zrobić tam dziurki te dwie górne a w bocznych wystają ci wkręty to wkręcisz jakieś plastiki a te zęby z przodu to wkładasz na przemian góra dół tam pod chłodnice i gotowe.Śrubki m8 włożyłem do otworów w kołysce i nakrętką dokręciłem mocno gwintu wystawało 1cm włożyłem podłoge i przykręciłem drugimi nakrętkami.

Obrazek
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Wykorzystując temat czy taka osłona
Obrazek
podejdzie do mono wtrysku i czy potrzebne są jakieś przeróbki jak tak to jakie
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Potrzebujesz takie uchwyty

Obrazek

I taki filter żeby ładny komplet był a czy będzie pasował nie wiem.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 paź 2009, 18:24 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sieran
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:51
Lokalizacja: Warszawa/Józefów

Post autor: sieran »

Czy osłona z Polo Classic'a jest taka sama jak w heczbek'u?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""Michał88""]Wykorzystując temat czy taka osłona
Obrazek
podejdzie do mono wtrysku i czy potrzebne są jakieś przeróbki jak tak to jakie[/quote]
mam taka oslone 1.4 i 1.0 wraz ze wszystkimi uchwytami ktore potrzebne sa do silnika :) tylko te zaslepki na sruby musisz kupic po 2pl w aso sztuka
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""sieran""]Czy osłona z Polo Classic'a jest taka sama jak w heczbek'u?[/quote]


Chyba tak silnik np 1.4 Classic bo w takim widziałem taką osłone z resztą od niego to zerżnołem do mojej poli,i teraz czyściutko jest brak wilgoci bez osłony zawsze rano jak było chłodno lub wilgotno to wisiały kropelki wody pod maską teraz mam spokuj.
Masz foto i popatrz na rozmiar porównaj masz 1.6 ale to samo chyba bo taki sam wózek pod silnik jest.
Obrazek
Awatar użytkownika
sieran
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:51
Lokalizacja: Warszawa/Józefów

Post autor: sieran »

Dziadek13
Chodzi mi o dolną osłonę silnika
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

No o takiej pisze.A ty napisałeś o jakiej.
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

nie,dolna osłona jest inna do classica, jest większa i trochę innaczej mocowana.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

dolna osłona jest niby fajna bo tak sie silnik nie brudzi + jak jezdzisz po słonych polskich drogach to ruda tak nie wchodzi.

ale zalety sie koncza w momencie kiedy chcesz polozyc sie pod samochod i cos zrobic - bo niestety u mnie w classicu jest tak ze raczej bez kanalu nie wyjme tego ustrojstwa.

to tyle;)
Bo czerwone jest szybsze

cFk
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""cfk""]dolna osłona jest niby fajna bo tak sie silnik nie brudzi + jak jezdzisz po słonych polskich drogach to ruda tak nie wchodzi.

ale zalety sie koncza w momencie kiedy chcesz polozyc sie pod samochod i cos zrobic - bo niestety u mnie w classicu jest tak ze raczej bez kanalu nie wyjme tego ustrojstwa.[/quote]

A po co wchodzić pod auto jak sie nic nie psuje.a jeżeli musze to tylko z kanału bo mi tak wygodnie a nie na asfalcie pod autem i jak nie wygodnie,olej raz do roku wymieniasz to dwie śrubki wykręcić nie problem ale można olej od góry wymienić,odessać.
Awatar użytkownika
sieran
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:51
Lokalizacja: Warszawa/Józefów

Post autor: sieran »

Dziadek13
Mógł byś zrobić zdjęcia jak ta dolna osłona silnika jest zamocowana?

-- Nie Paź 25, 2009 11:08 am --

Już wiem jak ma to być zamocowane... tylko jakie tam idą nakrętki?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

O które ci chodzi nakrętki bo jeżeli te z tyłu to ja mam tam śruby 8 te dwie ale tam nic nie było tylko otwory sam je założyłem,a te boczne tam jest gwint taki jak ma śruba blachowkręt dwie orginalnie miałeś założone na tej ochronie paska alternatora więć jedną dałem z jednej strony a drugą z drugiej a przód zakładasz na zakładke jeden ząbek do góry a drugi na dół i tak na przemian.

Obrazek
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

[quote=""Dziadek13""][quote=""cfk""]dolna osłona jest niby fajna bo tak sie silnik nie brudzi + jak jezdzisz po słonych polskich drogach to ruda tak nie wchodzi.

ale zalety sie koncza w momencie kiedy chcesz polozyc sie pod samochod i cos zrobic - bo niestety u mnie w classicu jest tak ze raczej bez kanalu nie wyjme tego ustrojstwa.[/quote]

A po co wchodzić pod auto jak sie nic nie psuje.a jeżeli musze to tylko z kanału bo mi tak wygodnie a nie na asfalcie pod autem i jak nie wygodnie,olej raz do roku wymieniasz to dwie śrubki wykręcić nie problem ale można olej od góry wymienić,odessać.[/quote]


nie kazdy ma bezproblemowy dostep do kanalu.
Bo czerwone jest szybsze

cFk
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”