Centralny + kierunkowskazy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
silossi
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 cze 2009, 17:16

Centralny + kierunkowskazy.

Post autor: silossi »

Witam!

Ostatnio zamontowałem w swoim Polo centralny zamek. Pozostało mi jeszcze podłączenie kierunkowskazów. Czy wystarczy podpiąć się pod wiązkę kabli od włącznika świateł awaryjnych (jak to polecają koledzy z forum na temat nowszych wersji Polo), czy jest jakieś inne, mniej kłopotliwe rozwiązanie?

Dodatkowo chciałbym zapytać o stuki przy skręcie. Przy niskich prędkościach i manewrowaniu (np. przy parkowaniu) i dużym skręcie słychać stuki w zawieszeniu. Poprzedni właściciel stwierdził tylko, że to wina gałek kierowniczych. Ale przed wizytą w warsztacie wolę mieć pewność.

silossi
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

co do drugiego to mozesz miec juz wahacz wyrobiony i dla tego sa takie stuki przy skrecaniu !! koszt jakis 100 zł :P
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

Ja w Classicu podpiąłem się pod przełącznik zespolony wystarczy znaleźć na których przewodach jest napięcie po właczeniu danego kierunkowskazu i pod ten przewód się podpiąć.

Działa od pół roku
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
s
silossi
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 cze 2009, 17:16

Post autor: silossi »

Dziękuję za odpowiedzi. ;)
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

[quote=""silossi""]Przy niskich prędkościach i manewrowaniu (np. przy parkowaniu) i dużym skręcie słychać stuki[/quote]
[quote=""Lechu_1987""]mozesz miec juz wahacz wyrobiony[/quote]
albo luzy w przekładni kierowniczej...
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

[quote=""silossi""]Witam!

Ostatnio zamontowałem w swoim Polo centralny zamek. Pozostało mi jeszcze podłączenie kierunkowskazów. Czy wystarczy podpiąć się pod wiązkę kabli od włącznika świateł awaryjnych (jak to polecają koledzy z forum na temat nowszych wersji Polo), czy jest jakieś inne, mniej kłopotliwe rozwiązanie?
[/quote]

U mnie podpiete jest pod kierunkowskazy w błotnikach, ja akurat je posiadam, wiec dostep do kabli jest prosty.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Silossi. mi stukało w zawieszeniu przy skręcaniu jak miałem luźną nakrętkę dociskającą wkład amortyzatora. Mechanik powiedział że dokręcił jakieś półtora obrotu. Od tego czasu przestało stukać. Pozdrawiam.
Das Auto.
s
silossi
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 cze 2009, 17:16

Post autor: silossi »

Więc może obędzie się bez wymiany.

Dziękuje raz jeszcze za rozjaśnienie tematu.
Awatar użytkownika
michalfox
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 60
Rejestracja: 25 paź 2009, 14:00
Lokalizacja: Gorzów Śląski/OOL
Kontakt:

Post autor: michalfox »

sory że się dołączam do tematu ale czy ten zestaw do polo 86c2f kombi będzie pasować:

http://moto.allegro.pl/item865731973_za ... zoryk.html

bo nie wiem czy zamówić bo niechce bydź zaskoaczony przy montowaniu
z góry dzięki za odp.
Moje POLO na PJ:
POLSKAJAZDA
Moje POLO na VWPOLO-KLUB]VWPOLO-KLUB[/url]
Spalanie:Obrazek
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

W Polo będzie trochę "rzeźbienia" ponieważ 86c nie były raczej fabrycznie przystosowane do centralnego zamka (np w drzwiach nie ma otworów montażowych na siłowniki, przejścia na kable, itp.)
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

(np w drzwiach nie ma otworów montażowych na siłowniki, przejścia na kable, itp.)
w 6N też nie, a podobny zestaw sam zamontowałem więc powinno dać radę. jest to uniwersalny zestaw do mocowania na cięgna więc od nich zależy, jeśli masz drut to będzie pasować tylko musisz rzeźbić wszystko sam(wiercić dziury dorabiać mocowania itd.) jeśli masz linkę to niestety ale nie da rady tego zamontować.
Nie wiem jak jest w 86c
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

a co z tylna klapa jak to polaczyc z centralnym ?? (86c2f coupe)
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”