[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

Aaaa.... :good: faktycznie, faktycznie. Hmmm... a może to jakaś kombinacja alpejska w wydaniu for seat? :) będę musiał skoczyć na szrot i dokładnie pomierzyć, popatrzeć i wtedy będę wiedział na 100%, choć może też być tak, że seat bazował na starszej jednostce...
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

seat w ibizie mial jednostki z polo 6n jesli dobrze pamietam.
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

tak dokladnie ibi miala silniki z 6n... najmniejszy to bodajrze 1.3 aex
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

[quote="adr0444"]najmniejszy to bodajrze 1.3 aex[/quote]
A nie czasem 1.0 AAU ? :D Tak mi sie cos widzi
Obrazek
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

Czyli z tego wynika, że jeżeliby dobrze pokombinować to można by było coś z tego wyrzeźbić :grin: skoczę któregoś dnia o obadam sprawę...
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

AEX to 1.4 na wielopunktowym wtrysku, kumpel ma taki do sprzedania, kompletny zestaw pod swapa ze skrzynią 1200zł, a ABU to ja mam np. zamontowany u siebie w polo, niedawno robiłem swapa.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

marcintju
i jak smiga polo z ABU??
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

O waśnie, podziel się wrażeniami :clapping: warto się bawić?
Awatar użytkownika
marcin1.4
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:20
Lokalizacja: http://marcinrybarczykryba.npx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: marcin1.4 »

Jak w temacie co leprze 1.8t czy VR6 mam mozliwosc zakupienia takich anglikow do swapa i nie moge sie zdecydowac p[rosze o pomoc
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

nie mow ze chcesz to ladowac do polo.
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

1.8 T bierz.
KONI
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

powodzenia we wsadzaniu... nawet nie wiesz na co sie porywasz... jak malo Ci mocy wsadz PY + turbina a nie myslisz o samobojstwie
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

juz jedno polo 86c 1.8T jest na forum spytaj POL'a jakie katorgie przechodzil zeby to gralo.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote="marcin1.4"]Jak w temacie co leprze 1.8t czy VR6 mam mozliwosc zakupienia takich anglikow do swapa i nie moge sie zdecydowac p[rosze o pomoc[/quote]

Ale lepsze do czego?

Co lepiej zeswapować - to raczej 1.8 bo mniej miejsca zajmie, a dodatkowo masz przetarty szlak bo jest już jedno takie polo nawet na tym forum.
Co lepiej będzie się prowadziło? - też 1.8 bo VR6 jest baardzo icężka i to auto nie będzie skręcać.
Co lepiej będzie się sprawowało? - vr6 bo mniej wysilone i skomplikowane technicznie i bez turbiny.

Jak wyżej napisał adr0444 zastanów się czy dokładnie wiesz na co się piszesz bo sam silnik kupić to nie problem schody i kasa wydawana zaczyna się pózniej żeby to włożyć do auta :grin: Ale jak wiesz co robisz masz środki i się podejmujesz to powodzenia życzę ;-)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
marcin1.4
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:20
Lokalizacja: http://marcinrybarczykryba.npx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: marcin1.4 »

chodzi o to ze za kase ktora musze wydac na G40 moge miec anglika paska 1.8t abo vr6.
mam mozliwosci ,potrzebny caly sprzet i ludzi co by w ogarnieciu tego mi pomogli tylko teraz ktory 1.8 t to nowszy i bardziej rozwojowy silnik a vr6 to przeciez klasyk no i ten dzwiek.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”