No to jeżeli masz na cięgno to po prostu zakładasz taki siłownik (na zasadzie działania cewki), który podczas podania napięcia przez sterownik ściąga elektromagnes w dół, a ten za pomocą cięgna otwiera Twój bagażnik. Ja w swojej Poli miałem taki zestaw zrobiony z cewki (elektromagnesu), od rozrusznika od 126p, wydatek 25 zetków, a za zestaw do otwierania klapy z pilota(przycisku) na Alle wołali wtedy 50 zeta
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.
Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu
"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
1. Jak to się ma do zlikwidowania zewnętrznej części zamka? Chyba, że leci cały zamek.
2. Pozostaje kwestia centralnego.
3. No i swoistym udziwnieniem może być siłownik linkowy do całkowitego otwarcia klapy.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
[quote="Artpolo"]1. Jak to się ma do zlikwidowania zewnętrznej części zamka? Chyba, że leci cały zamek.[/quote]
Nijak, likwidujesz sam bębenek na kluczyk, ew. szpachlujesz (maskujesz) dziurę po bębenku w listwie oświetlenia tablicy. Jak rozbierzesz klapę, odczepiasz cięgno od bębenka do zamka, wyciągasz zawleczkę trzymającą bębenek, łatasz dziurę w listwie i po sprawie.
[quote="Artpolo"]2. Pozostaje kwestia centralnego.[/quote]
Jeżeli zlikwidujesz bębenek w klapie przestanie Cię to interesować. Jeżeli nie będziesz miał wejścia na kluczyk w klapie to nie ma opcji żeby ktoś Ci klapę otworzył.
[quote="Artpolo"]3. No i swoistym udziwnieniem może być siłownik linkowy do całkowitego otwarcia klapy.[/quote]
Chcesz żeby otwierała się cała, np. jak w BMW 7, czy tylko odskakiwała z zamka :scratch:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.
Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu
"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
Na razie niech tylko odskoczy. Potem będę kombinował.
Martwi mnie jednak brak centralnego, co jeśli przez przypadek wcisnę guzik a często mi się to zdarza?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
Będzie Ci ten rygielek dzwonił o klapę jak sobie będzie tak dyndał. A ten sterownik jest przeznaczony do sterowania pneumatycznymi siłownikami? Zdjęcia sobie nie powiększe bo pisze z telefonu... Bo domyślam się że masz fabryczny zamek...
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.
Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu
"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
Jest tutaj napisane, żeby podłączać przez sterownik zamka centralnego. W naszym przypadku to bez znaczenia gdyż chcemy ruszyć tylko elektromagnes. Jakiś sygnał jest na sterownik podawany. W razie czego dorobi się jakiś przekaźnik z czasówką.
Dokładny opis wyjść
- zasilanie +12V
- masa
- "-" wyjście na sterownik siłowników
- "-" wyjście na sterownik siłowników
- wyjście sygnałowe na syrenę +12V
- wyłącznik krańcowy "-"
- LED
Kwestia odskoczenia klapy to inna sprawa ale również nie rozwiązana.
No i kwestia krańcówki bo wyłącznik w klapie zniknie - choćby dla oświetlenia bagażnika i w sumie sprzęgnięcia tego z centralnym alarmem jak gdyby co.
Sama kwestia targnięcia rygielka jest prosta, obadałem już to. Można czubkiem języka otworzyć klapę. Pozostaje zamontować siłownik albo elektromagnes a zamek do "żyda".
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee