86c 3f

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

86c 3f

Post autor: Mkapec »

Witam
jestem tu nowy więc jeśli popełniłem jakiś błąd to z góry przepraszam:) Mam zamiar kupić polo GT, i przydały by mi się opinie o tym samochodzie, najlepiej posiadaczy. Ile pali? czy jest awaryjny,a jeśli tak to co najczęściej się psuje, i jak jest z dostępem do części.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Mkapec
Witamy na forum.
z dostepnoscia czesci do POlo 86c/86c2f nie ma najmniejszych problemow, co do awaryjnosci to nie duzo mowiac wszystko zalezy od danego egzemplarza cyz byl bity i czy dbany, jesli wszystkie naprawy sa robione na bierzaco nie ma praktycznie zadnych obaw by cos stalo sie na drodze, moja polo ze mna przejechala ponad 40 tys km i zawsze dowiozla mnie do domu. fakt faktem ma tylko 1.0 pod maska ale mowiac ogolem.
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

również witam :)
zgadzam się w całości z kolegą bruczykiem, a z tym fragmentem wręcz się utożsamiam:
[quote=""bruczyk""]moja polo ze mna przejechala ponad 40 tys km i zawsze dowiozla mnie do domu. fakt faktem ma tylko 1.0 pod maska ale mowiac ogolem.[/quote]

co do silnika 3f, o jaki zapewne Ci chodzi-czytałem, że spala mniej niż 1.0, nie słyszałem też, by był jakoś bardziej awaryjny od innych silników montowanych w 86c2f. nawiasem mówiąc, najbardziej awaryjny jest chyba silnik w G40. a tak, to silniki są praktycznie niezawodne, o ile dobrze utrzymane.

polo to świetne auto dla osób z mniej zasobnym portfelem, części są dostępne, konstrukcja prosta, więc i naprawy stosunkowo tanie. mało pali, a silnik 3f polecam jak najbardziej-sam bym chętnie zakupił :)
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

3f:
awaryjność normalna jak każdy inny silnik
czyli raczej nie usterki tylko normalne wymiany
jakiś tam czujnik halla tempertury kable wysokiego napięcia świece kable klocki hamulcowe itp itd
spalanie średnie ok 7-8l
na długiej trasie(500km) prędkość ok 110 wyszło 5l
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”