[6n2] różne wersje, różne progi?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bazyl1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:49
Lokalizacja: Swarzędz

[6n2] różne wersje, różne progi?

Post autor: bazyl1987 »

Witam, mam pytanie dotyczace progów. Posiadam Polo z 2000 roku z października, wersja z silnikiem diesla SDI 64 Km. W swoim Polo mam progi bez "przeciecia" w przedniej czesci, mówiac o "przecieciu" mam na mysli szpare która idzie równo z przednim błotnnikiem, i teraz sie zastanawiam czy jest to kwestia wesji (widziałem bardzo duzo Polówek z progami z "przecieciem") ale ostatnio byłem za granica w Chorwacji i widziałem kilka o progach identycznych jak moje i sie zastanawiam czy miały wymieniane progi czy takie wstawiali. Jezeli to ma jakies znaczenie moje auto wyprodukowano na rynek włoski. A i moje progi nie maja chrakterystycznych strzałek w miejsach do postawienia lewarka, jezeli ma to jakies znaczenie
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Pierwsze wypusty miały krótkie progi. Dlatego jak spojrzysz na allegro do 6n2 masz dwa rodzaje błotników - z progiem i bez.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

dokładnie, "młodsze" 6n2 miały juz "pełne" progi, to znaczy, ze blotnik konczył sie nad progiem, zaś pierwsze 6n2 miały progi jak w 6n, tzn; ze błotnik był zarówno zakonczeniem progu :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”