Ocynk a Polo 6N-6N2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Ocynk a Polo 6N-6N2

Post autor: MICHAL »

Witam.Czy Polowki mod 6N i 6N2 mialy ocynkowana blache?Moze ktores wybrane roczniki?
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

6N2 ma budę w ocynku, 6N niestety nie
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Ar ju siur madmax? Moim zdaniem 6n jest mega odporne na korozję i nawet jesli gdzieś jest odprysk to nie koroduje to w zastraszającym tempie więc chyba na 6n też coś jest.
Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

Borek niestetety nie, tj madmax napisal dopiero 6N2 mialo bude w ocynku
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote="Borek"]Ar ju siur madmax? Moim zdaniem 6n jest mega odporne na korozję i nawet jesli gdzieś jest odprysk to nie koroduje to w zastraszającym tempie więc chyba na 6n też coś jest.[/quote]

Ocynk jest dopiero w 6N2 to na 100% ale...nie mówiłem przecież, że 6N ma słabe blachy :grin: Po prostu są dobrze zabezpieczone podkładem i jakoś wytrzymują nasze polskie solanki :) (oczywiście jeśli auto nie było robione po dzwonie)
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Kurcze, jak kupiłem moje Polo to róg przedniego błotnika był zagięty z 3cm do srodka i nie było na nim zupełnie lakieru bo pekł i odpadł, świeciła goła blacha a korozji nie było ani śladu. Być może cynkowane są niektóre elementy, jak np. w pierwszych Megane, że cynkowane były części demontowalne typu drzwi, przednie błotniki itd.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote="madmax"]
6N ma słabe blachy :grin: Po prostu są dobrze zabezpieczone podkładem i jakoś wytrzymują nasze polskie solanki :) )[/quote]

moja krajowa 6N niestety nie jest odporna. Ruda na nadkolach, dzwiach (wsszystkich 4), tylnej klapie etc.
w
wlkp
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2009, 12:25

Post autor: wlkp »

Heh, chciałem właśnie zadać pytanie dot. ocynku, ale kolega mnie ubiegł :D Szczerze, to byłem święcie przekonany, że 6N ma ocynk, ponieważ widziałem bardzo mało rudych polówek.

Zamierzałem sobie sprawić 6N na kwiecień 2010 roku, ale teraz się trochę zmartwiłem, będzie trzeba dołożyć do 6N2 ;/ Ruda to bowiem powód dla którego zmieniam moją obecną markę ;) Nie mam już siły na moją Fiestę, blacha kaplica, nawet Mulonezy tak nie gniły ;/

Pozdrawiam Wszystkich uczestników forum, ciekawie się was czyta :thumbsup:
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

wlkp
jak sie uparles na 6n to celuj na sciagniete z Włoch :) zapewniam ze korozji tam ani grama nie zobaczysz :D
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote="wlkp"]Ruda to bowiem powód dla którego zmieniam moją obecną markę ;) Nie mam już siły na moją Fiestę, blacha kaplica,[/quote]
hehe też miałem fiestę :D tradżedyja jeśli chodzi o blachę :P najpierw były dwa razy robione nadkola i wlew paliwa...a później sobie darowałem i obkleiłem białą folią :P (rally style) domyślam się, że w późniejszym czasie wszystko trzymało się tylko dzięki tej folii :jester:

[quote="turzol"]moja krajowa 6N niestety nie jest odporna. Ruda na nadkolach, dzwiach (wsszystkich 4), tylnej klapie etc.[/quote]
turzol chyba sypią u Was na drogach coś mocniejszego niż sól? :crazy: żart...
Myślę, że to jest właśnie wina tego, że auto jeździło po naszych solankach. W Niemcowni sypią jakieś takie brązowe coś na asfalt zamiast soli i tam auta tak nie rdzewieją (chyba, że się kupiło Opla to jest to normalne :P )
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

No może faktycznie moje Polo nie ma rudej bo żyło w niemcowni, ale poprzednią zime juz było u mnie i zadnych kwiatków nie przybyło. Inna sprawa to fakt, że wszędzie widać jakiś konserwant podobny do wosku, chyba dawno temu ktoś zrobił dodatkową konserwację. Oby sie dalej tak trzymało bo z korozja tak naprawde nie da sie wygrać. Mozna niby ciągle naprawiać, wycinać, wspawywać itp. ale ja dziękuje za takie wydatki które tylko zwiększaja stosunek szpachla/blacha
t
tommy76
Początkujący
Początkujący
Posty: 174
Rejestracja: 13 wrz 2009, 23:57
Lokalizacja: KĘTRZYN

Post autor: tommy76 »

[quote="Paffcio"]jak sie uparles na 6n to celuj na sciagniete z Włoch zapewniam ze korozji tam ani grama nie zobaczysz[/quote]
Paffcio dobrze gada,ja jeżdze włoską polóweczką,/96r/i nie widać rudej,chociaż boje się jak wrócę do kraju,bo tu jednak inny klimacik i soli nie sypia :grin:
Green dragon
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

moje polo jest od nowości w Polsce i ma tylko jedno ognisko rdzy wielkości 1cm pod tylnym światłem a W okolicy jeździ białe polo sprowadzone z Niemiec i coraz bardziej staje się białko-czerwone...
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”