grzesiek80 pisze:
Do ASO lepiej nie. Będzie drogo. Napewno w okolicy są jakieś firmy dorabiajace kluczyki samochodowe. Oni mają możliwość zczytania pinu i kodowania kluczyka. Kiedyś w passacie odczytywalem pin jakimś programem ale nie pamiętam jak się nazywał. Nie wiem tez czy odczycza w polo, bo passat był starszy. Jak będziesz chciał się sam bawić, to sprawdze i dam znać jaki to był program.
Dzięki za odpowiedź

Napiszę dla potomnych bo często są wątki bez rozwiązania.
W ASO powiedzieli że zaprogramowanie 230zł ale muszę auto dostarczyć lawetą, nowy kluczyk 390zł.
Specjalista nie z ASO próbował Vag tacho i dużym, żółtym komputerem (nie pamiętam nazwy). Ja próbowałem Vag commanderem 1.4 i 3.6 bez skutku.
Było połączenie ale nie dało się sczytać PINu.
Myślę, że gdyby nie to to wystarczyłby ten Vag commander (3.6 zdecydowanie lepiej działa i odpala na windowsie 10 a nie tylko na jakiś pradawnych XP).
Okazało się po dyskusji 3 speców, że mam mój "kombiinstrument" w wersji V04, w której nie da się zrobić zrzutu EEPROMU (moje ECU to Magneti Marelli 03C906024AD).
Z liczników ciężko odczytać PIN bo trzeba odlutować zegary. Trzeba sczytać PIN z kości pamięci wlutowanej w ECU - to jest właśnie robione.
Napiszę potem jak poszło bo denerwuje mnie brak informacji na temat hakowania samochodów z 2008 roku. Spodziewałem się, że będzie można go zaprogramować zapalniczką a jedyne informacje w necie to "jakiś tam vag commander ale trudne".