Wymiana amoryzatorów w 6N2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
speed01
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 24 sie 2016, 17:57
Lokalizacja: WISCONSIN

Wymiana amoryzatorów w 6N2

Post autor: speed01 »

Witam forumowiczów ✋

W POLO 3
Wymieniłem stare ori amory 4szt.
na nowe BILSTEIN B-4 GAS olej/gaz wystąpiły głuche metaliczna stuki i całe zawieszenie stuka na nierównościach ,póżniej  ok.120km podjechałem stacje diagnostyczną w celu ich sprawdzenia sprawności dla zasady.
Zamontowano wraz z amorami przednimi nowe sprężyny KYB RC 3354

Wynik badania:
Przód amory zaledwie 60%
Tył amory zaledwie
tylne lewe koło 38% ,
tylne prawe koło 58%
różnica na tylnej osi wykazała 21% różnicy przy dopuszczalnej 20% .

BILSTEIN B-4 GAS zwróciłem ramach reklamacji ,zwrócili kasę w jednej chwili. W zamian zaproponowali do zakupu 4szt. nowe ori amory SACHS
przód olejowe 2szt. ,
tył amory olej/Gas
Na przodzie Sprężyny nowe KYB zostały z BILSTEIN B-4  Gas
Na tył zostały stare sprężyny bo są całe.
Teraz na nowych amorach SACHS autem przejechałem ok. 300km to auto jest bardziej pochylona lewa strona auta , strona kierowcy, poprostu auto nie trzyma poziomu , żadnych nie ma objawów stukania i lepszy komfort jazdy auta.

Czy nowa sprężyna KYB przednia LEWA  już się zwaliła po 300km przebiegu ?

Czy nowy amor SACHS
przedni LEWY nie trzyma ?

O co tu chodzi na przodzie
z tymi amortyzatorami ?

Z góry dziękuje za Pomoc.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2019, 19:48 przez speed01, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”