Zablokowane drzwi od pasażera z przodu polo 9n 2002r

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

O
Owlie
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2018, 1:29

Zablokowane drzwi od pasażera z przodu polo 9n 2002r

Post autor: Owlie »

Witam. Od około 3 miesięcy mam problem z zablokowanymi drzwiami od strony pasażera z przodu. Próbowałem już na prawdę wszystkiego, co poleca internet a mianowicie od bawienia się przyciskami od centralki w pilocie i w drzwiach kierowcy po walenie w zamek i jednoczesne bawienie się pilotem i przyciskami w drzwiach. Ciągnąłem za klamkę w drzwiach i jednoczesne ciągniecie za rygielek i wajchę od wewnątrz i nic. Dodam, że pociągając za wajchę od wewnątrz rygielek się podnosi, lecz po opuszczeniu wajchy chowa się z powrotem. Nie próbowałem jedynie ściągania tapicerki, bo po prostu się nie da od wewnątrz (za dużo śrub trzyma od spodu, więc bez otworzenia drzwi raczej się jej nie wyjmie) udało mi się troszeczkę odchylić tapicerkę po czym próbowałem prętem jakimś sposobem odhaczyć język w zamku, lecz używając pełni sił nie da się tego zrobić.Nie próbowałem także podawać wyższego napięcia na zamek w drzwiach, bo nie wiem które złącza i które kable idą do tego zamka. I właśnie tu mam pytanie. Czy ma ktoś może schemat lub wiedzę jaki pin lub jakie kable idą do zamka z modułu komfortu, żeby podać wyższe napięcie na zamek, gdyż czytałem, że ten sposób pomógł paru osobom ? Auto to Vw Polo 9n 1.4 16v z 2002 r. 5 drzwiowe wszystkie szyby elektryczne.
Załączam zdjęcie modułu komfortu. Dziękuję za wszelkie rady.

https://imgur.com/a/vJFxaTL
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019, 15:55 przez Owlie, łącznie zmieniany 1 raz.
K
Kamil123
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 17 paź 2015, 19:33
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: Kamil123 »

Witam. Według mnie można by spróbować zdemontować wkładkę zamka jeśli jest w tych drzwiach ( ewentualnie ten czarny plastik tylko nie wiem jak jest zamontowany ) i następnie odczepić klamkę od zamka( tam jest taka linka) . Miałem kiedyś taki problem jak wymieniałem mikrostyk i jak już poskładałem drzwi i zamknąłem, okazało się że się zatrzasnęły... Okazalo się problemem było to że ta linka z klamki zewnętrznej obróciła się w elemencie zamka nie tak jak powinna...
O
Owlie
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2018, 1:29

Post autor: Owlie »

Dzięki za odpowiedź. Wkładki zamka nie mam w tych drzwiach jest tylko w kierowcy i bagażniku, ale zauważyłem przy pociągnięciu klamki, że ten czarny element pod rączką jest jakby trochę dalej niż w pozostałych drzwiach. Myślałem nad po prostu wyrwaniem tej nakładki przy klamce z zewnątrz i chyba nie mam już wyboru. Na obecną chwilę nie mam czasu się tym zająć, ale jak już coś zdziałam zdam relację. A co do mikrostyku, to właśnie na wiosnę powymieniam we wszystkich drzwiach bo też słyszałem, że lubią się psuć.
K
Kamil123
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 17 paź 2015, 19:33
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: Kamil123 »

Właśnie a czy przypadkiem tam klamka z tych drzwi nie otwiera się mniej niż pozostałe w innych drzwiach( w sensie tym że się mniej odchyla)?
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Możesz podać spokojnie 16V na aku od 16.5 V wywala błędy w modułach. Tylko nie na długo bo wygotujesz akumulator max 15 -20 min i wcześniej musi być naładowany na max bo będzie ciągnął kilkanaście-kilkadziesiąt amper.
Lenistwo drogą do postępu
O
Owlie
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2018, 1:29

Post autor: Owlie »

Witam i przepraszam za brak odpowiedzi przez dłuższy czas po prostu brak czasu i jakichkolwiek rezultatów. Co do klamki to nie otwiera się mniej niż inne, a z podłączaniem akumulatora pod wyższe napięcie nie będę kombinował, gdyż boję się o poduszki i sam komputer, czy się nie zjarają. Przez ten czas, znalazłem znajomego, który podłączył mi się Vagiem i sam też sobie go sprawiłem. Z tego co wyczytało z bloków pomiarowych to drzwi pasażera mają status SAFE. I pytanie dotyczy tego, czy da się z Vag-Com przełączyć ten tryb? W module komfortu był jeden błąd
" 01038 - Central Locking Thermal Protection
            35-00-"
Lecz po usunięciu nie pojawia się ponownie. + załączam zdjęcie z bloków pomiarowych.

https://imgur.com/P6wrrJI (drzwi pasażera mają cały czas tryb "safe" bez względu, czy wszystkie są locked, opened, lub tylko drzwi kierowcy są opened)
Ostatnio zmieniony 30 mar 2019, 22:16 przez Owlie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Spróbuj otwierać zamykać z przycisku w aucie a ktoś niech próbuje otworzyć od zewnątrz
O
Owlie
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2018, 1:29

Post autor: Owlie »

Także próbowałem to wcześniej i także dzisiaj lecz nic z tego.
O
Owlie
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2018, 1:29

Post autor: Owlie »

Sprawa zamknięta, drzwi się same otworzyły po prostu po otworzeniu auta, nie wiedzieć w jaki sposób. Zamek zdemontowany, lecz po podłączeniu do akumulatora działa prawidłowo. Jak już wszystko rozebrane, to jutro jeszcze go podłączę i zobaczę jak chodzi po podłączeniu do auta. Może po prostu moduł komfortu świruje lub gdzieś jest przerwa lekka w obwodzie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”