artek096 pisze:
A ktos moze cos doradzić jak dojsc skad taka usterka i jak rozwiązać ten problem?
Ale Ty nie masz żadnej usterki i nic nie wykombinujesz. Po prostu musisz się z tym pogodzić że tak pozostanie.
Wiem że to takie odczucie masz,a szczególnie jak przesiadłeś się ze 136kM.
Ja miałem możliwość w życiu jeździć tylko Polo 3 (6n) 1.4 i ono miało niby "tylko" 60kM waga ok. 1,0t i to był wariat..

A te 86kM i ok 1,2t to na początku jak kuzyn kazał się nim przejechać,to myślałem że chyba coś nie tak z nim,czy aby hamulce nie blokują... Ale było w nim wszystko ok,bo jak wyjeżdżało z Niemiec,to była robiona ostatnia inspekcja u dealera VW ,wymieniany olej i itd.
Ale już się przyzwyczaiłem i nie jest najgorzej

Musiałbyś pójść w GTI, ale.. Coś za coś, ja już wolę taki zwykły silnik,a jak poczytasz to najlepsze opinie zbierał i dlatego też na taki kompromis poszedłem,nie chciałem problemów.
A wracając to Twojego pierwszego pytania,to już tu gdzieś na forum o tym z kimś pisałem.
15km ode mnie jest hamownia,byłem tam 2 lata temu i pytałem. To odparli,że dla tych 3-4 kM nie warto tej kasy. Coś o wymianie sterownika gadali a koszt to miał być 1000-1200zł, wiec by to nie miało najmniejszego sensu, ale mogła to być tylko ich ściema..
A sięgając wstecz,to wcześniejsze Polo IV miało 75kM, a ten sam silnik niby, to tu dali radę podnieść o 11kM.
Jak masz chęci to szukaj dalej rozwiązania,ale wątpię byś coś wskórał,albo może i tam gdzie dałeś linka spróbuj się coś dowiedzieć..
Oryginalny wykres dla CGGB
