[9n, 1.2l 47kW] 5 błędów OBD

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kret11
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2017, 12:20

[9n, 1.2l 47kW] 5 błędów OBD

Post autor: kret11 »

Engine code AZQ, 3 cylindry
Dziś wysypalo mi 5 błędów. Dodam, że miesiąc temu wymieniana była sonda lambda, bo w serwisie nie chcieli mi przybić przeglądu ze względu na analizę spalin.

P0130 - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0171 - 16555 - System Too Lean Bank 1
P0201 - 16585 - Cylinder 1 Injector Circuit Malfunction
P0203 - 16587 - Cylinder 3 Injector Circuit Malfunction
P0401 - 16785 - EGR System: Insufficient Flow

Czy mógłbym prosić o pomoc? Co się sypło i gdzie to we Wrocławiu naprawić?
Dziękuję
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2018, 11:03 przez kret11, łącznie zmieniany 1 raz.
k
kret11
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2017, 12:20

Post autor: kret11 »

Dziś pojawił się nowy błąd do kolekcji:

P1517 - 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction

Auto zwiększyło spalanie w porównaniu do tego co było przed wystąpieniem błędów o jakiś 1-1.5 l / 100km
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Na początek wpisz sobie te błędy w Google.

Tłumacząc wprost z angielskiego na "nasze"

Masz problem z sondą Lambda.
Masz problem z wtryskiwaczami paliwa na 1 i 3 cylindrze
Masz problem z EGR.
Masz problem z przekaźnikiem zasilania komputera w nawiasach masz numery przekaźników.

Zacznij od wyeliminowania problemu z zasilanie ECU. Potem wtryskiwacze. Możliwe, że wadliwe działanie wtryskiwaczy powoduje błędne odczyty sondy lambda.

Generalnie konieczna jest konsultacja z kimś kto ogarnia elektrykę w 9n/9n3.

A przede wszystkim określ w pierwszym poście jaki silnik i jakie auto dokładnie.
W
Wazzki
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2018, 21:53

Post autor: Wazzki »

Nie wiem jak w VW ale w Renault, jak występował jakikolwiek problem z zasilaniem w aucie, a u Ciebie checkuje głównym przekaźnikiem kompa, to potrafiło walić różne błędy, z powodu zbyt niskiego napięcia na zasilaniu.
k
kret11
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2017, 12:20

Post autor: kret11 »

Elektryki jeszcze nie zrobiłem, ale zaczął mi głośno chodzić, więc pojechałem dziś do jednego z serwisów to kazali wymienić kolektor z katalizatorem, zastanawiam się na ile mam im ufać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”