[6n2] 1.4 16v - nierówna praca, wysokie spalanie...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

i
idealnie
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 11 cze 2014, 17:52

[6n2] 1.4 16v - nierówna praca, wysokie spalanie...

Post autor: idealnie »

Polo 6n2 1.4 16v 75km (których nie czuć :boredom: ) 2000r.
Główne problemy - wysokie spalanie, nierówna praca na jałowym (wg odczytań z vaga obroty latają od 800 do ok 900) na obrotomierzu wskazówka od obrotów lekko się waha jedynie, głośna praca silnika, na jałowym przepustnica co moment się zamyka i wraz z przydławieniem silnika lekko otwiera i tak ciągle, po nagrzaniu pracuje delikatnie lepiej - ale nadal bez rewelacji.
Mocno czuć benzyną z wydechu. przepustnica przeczyszczona, brak symbolicznych błędów - od czasu do czasu wyskakuje
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-10 - No Signal - Intermittent
co podejrzewam jest związane z kolejnym lekkim problemem - czyli gaśnięcie silnika podczas jazdy lub na luzie, losowo raz na jakiś czas.

Przepustnica czyszczona adaptowana. Zimą przymarzła odma, po tym wyczyszczona i w sumie od tego zaczęły się problemy z nierówną pracą silnika.

świece, kable nowe, cewka podmieniana na inną używkę, jedna lambda również.
Poniżej wskazania z vaga, które wyglądają niepokojąco

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Engine load powinno być wysokie tak? Oraz czas wtrysku wydaje się za wysoki.. od 6 do kilkunastu ms wskazania, przez większość czasu ponad 7.. Na luzie jak i podczas jazdy odczyty ponad normę.

Co może to powodować?
Płynu chłodzącego nie ubywa, oleju delikatnie.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
masz podane co uszkodzone i zamiast wymienić gdybasz bez sensownie...
komp silnika nie wie jakie ma obroty więc przyjmuje jakieś wartości z kosmosu

zaczął bym od sprawdzenia połączenia czy nie ma syfu na stykach, następnie wymiana
P
Przemek301990
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2017, 14:18

Post autor: Przemek301990 »

Witam mam taki sm problem ze swoim vw polo 6n2 1.4 16v 75 koni 2000r ze skrzynią automatyczną, czy udało się poradzic z tym problemem i jaka była ewentualnie tego przyczyna?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”