Główne problemy - wysokie spalanie, nierówna praca na jałowym (wg odczytań z vaga obroty latają od 800 do ok 900) na obrotomierzu wskazówka od obrotów lekko się waha jedynie, głośna praca silnika, na jałowym przepustnica co moment się zamyka i wraz z przydławieniem silnika lekko otwiera i tak ciągle, po nagrzaniu pracuje delikatnie lepiej - ale nadal bez rewelacji.
Mocno czuć benzyną z wydechu. przepustnica przeczyszczona, brak symbolicznych błędów - od czasu do czasu wyskakuje
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-10 - No Signal - Intermittent
co podejrzewam jest związane z kolejnym lekkim problemem - czyli gaśnięcie silnika podczas jazdy lub na luzie, losowo raz na jakiś czas.
Przepustnica czyszczona adaptowana. Zimą przymarzła odma, po tym wyczyszczona i w sumie od tego zaczęły się problemy z nierówną pracą silnika.
świece, kable nowe, cewka podmieniana na inną używkę, jedna lambda również.
Poniżej wskazania z vaga, które wyglądają niepokojąco



Engine load powinno być wysokie tak? Oraz czas wtrysku wydaje się za wysoki.. od 6 do kilkunastu ms wskazania, przez większość czasu ponad 7.. Na luzie jak i podczas jazdy odczyty ponad normę.
Co może to powodować?
Płynu chłodzącego nie ubywa, oleju delikatnie.

