Jeszcze szybsze, jeszcze bardziej czerwone, Polo v3.0

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Ten dzień nastał! Z przyjemnością donoszę, iż Polo zostało obniżone. Oto jak prezentuje się obecnie:
Obrazek Obrazek
Obrazek

Jest jak jest, niżej NIE będzie ;)
Awatar użytkownika
And1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 12 paź 2014, 19:27

Post autor: And1 »

O ile niżej?

Ogólnie to wielkie wow. Bo zakres prac i ogólny stan jest niesamowity. Brawo
Polo 86c Tadeusz
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Dzięki :-) -60/50. Zawias jest firmy AP. Obecnie tył usiadł mi bardziej niż przód, więc będzie musiał nieco pójść do góry :-)
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Spoko fajnie,że ap wpadło choć jak dla mnie 60 na przód to mało w polo,żeby to wyglądało,ale jeżeli masz cieszyć się mocą to taki kit  w zupełności wystarczy ;)
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Do tej pory ujeżdżałem zawias Supersport -80/60 w pierwszym Polo, seryjny w drugim i Supersport -60/40 w czwartym (to 86c to moje trzecie Polo). Pierwszy zawias nie nadawał się do użytku - twardy tak bardzo, że bardziej to przeszkadzało niż poprawiało jazdę. Supersport -60/40 pod tym względem wypada dużo lepiej i samochód zaczyna wybierać nierówności - ogólnie czuć że zawias pracuje. Niemniej, AP to do tej pory zdecydowanie najlepszy zawias jaki ujeżdżałem w 86c - samochód jest sztywny, prowadzi się pewnie, ale jednocześnie są zachowane resztki komfortu jazdy :)

Wiadomo - nie jest to high-end, ale wrażenia mam jak najbardziej pozytywne względem tego co miałem do tej pory :)

Biorąc pod uwagę kwestię wizualną jeszcze, myślę że to fajny kompromis. Do tej pory udaje mi się przejeżdżać przez wszystkie progi i ogółem auto nadaje się do codziennego użytku. Fajnie byłoby urwać jeszcze 2cm z przodu, ale gdy wspomnę -80/60 na oponie 175/50/13 i jak tym jeździło się po mieście, mimo wszystko wolę tak jak jest teraz ;)

Po części widać to na zdjęciach, ale obecnie efekt nieco się pogłębił - tył usiadł mi niżej względem przodu, choć przy składaniu tego ułożyłem talerzyki tak, by było równo. Regulacji jeszcze jest na tyle, także tył pójdzie do góry.
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Obrazek Obrazek

Razem z Polo nawiedziliśmy rozpoczęcie sezonu Krakowskich Klasyków Nocą. Polo poruszało się wśród sław światowego kalibru :)

Tak, nie dorobiłem się jeszcze normalnych śrub, dekielków i dystansów. Wszystko w swoim czasie ;)
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 19:27 przez forteller, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

Bardzo fajnie polo wygląda i mam nadzieje,że będzie tylko lepiej! :)
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Podstawa to koła, wygląda to na razie okropnie ;) W planach jest jeszcze dokładka z mk1, ale najpierw zrobię przymiarki do tego.

My i tak widzimy się na zlocie w Ślesinie. Dzisiaj się zorientowałem, że Ty również jedziesz. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Twoje Polo, choć nie wiem którym przyjedziesz :D
Awatar użytkownika
fred
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:02

Post autor: fred »

forteller pisze: My i tak widzimy się na zlocie w Ślesinie. Dzisiaj się zorientowałem, że Ty również jedziesz. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Twoje Polo, choć nie wiem którym przyjedziesz :D
Niestety jednak na zlocie mnie nie będzie z przyczyn osobistych żałuje bo już kilka lat wybieram się na ta imprezę i zawsze coś wypada.
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Kurczę, strasznie szkoda - na Twoje auto cieszyłem się najbardziej :(
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Polo jeździ tak:
https://www.youtube.com/watch?v=Aata6K1UwVA

Kuni jest niestety tylko 147, momentu 175Nm przy 4100RPM. Będzie lepiej, ponieważ doładowanie mam jak w serii :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Zmien kola to raz
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

vwkas18 pisze: Zmien kola to raz
A dwa? ;) Co z kołami jest nie tak?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Zmień koła na większe łatwiej będzie z przeniesieniem.
A dwa to 150 nie jest źle. I nie kombinował bym zbytnio. Sprawdź mieszankę sobie. I ewentualnie pompa paliwa wydajniejsza i nic więcej nie kombinuj
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Kombinować jednak zamierzam, bo wynik w sumie niezły jak na 0,7bar doładowania. Z kołami pomyślę, jest pewien pomysł ale trzeba finansowo się odkuć :-)

Auto strojone przez GTO, w trakcie okazało się że pompa nie wystarcza więc została zmieniona na wydajniejszą.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2017, 23:16 przez forteller, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”